סטודיו לעיצוב גרפי

סטודיו לעיצוב גרפי במשרד הפרסום שלנו הוא יחידה עצמאית המטפלת בכל צרכי הלקוחות ברמה העיצובית לפרינט, דיגיטל, בניית אתרים, עיצוב דפי נחיתה ועוד.

"Everything is designed. Few things are designed well"

מדוע עיצוב גרפי חשוב?

אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק ובפרסום של העסק שלכם, תלוי בעיצוב ובנראות שלכם ברשת ובכלל.
כדי שהנראות של העסק שלכם תכבד אתכם, את המוצרים ואת האופי של החברה – חשוב לוודא שאתם עובדים עם אנשי המקצוע הנכונים בתחום, כאלו שמבינים את האופי של העסק שלכם באמת, ומביאים לידי ביטוי את כל הערכים והתועלות של החברה שלכם בעיצובים השונים ובקונספט הפרסומי.

סטודיו לעיצוב גרפי מה זה בכלל?​

תפקידו של סטודיו למיתוג ולעיצוב הוא לבטא את האופי של החברה בתוך העיצובים הגרפיים שיוצאים החוצה וכמובן בקונספט העיצובי כולו. הרעיון המרכזי הוא להביע בצורה מוצלחת את המסרים והקו הפרסומי שלכם באמצעות עיצוב גרפי נכון ומדויק.
כיום יש מגוון רחב של חברות עיצוב גרפי, כאלו המתמחות דווקא בעיצוב לפרינט וכאלו המתמחות יותר בעיצוב לעולם הדיגיטל.
בסטודיו לעיצוב גרפי נמצאים אנשי מקצוע מומחים מתחומי העיצוב, כאלו שיודעים לעבוד עם מגוון רחב של תוכנות עיצוב גרפי, עריכת סרטונים, יצירת הנפשות וכדומה.
מרבית המעצבים הגרפיים בארץ ובעולם (וגם אנחנו) עובדים עם תוכנות העיצוב הגרפי של חברת אדובי ADOBE המאפשרות מגוון עצום של שימושים לצורך יצירת עיצובים גרפיים מרהיבים ללקוחות שלנו ומעבר לכך המון מעצבים כבר עובדים בבניית אתרים באמצעות וורדפרס ואלמנטור, התוסף הפופולארי בעולם לבניית אתרים בוורדפרס.
לא משנה באיזה סטודיו לעיצוב תבחרו, חשוב שתשימו לב למספר דברים מרכזיים.

שיטת העבודה של הסטודיו לעיצוב גרפי אצלנו בחברה

כדי לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר, אנחנו לא מתפשרים על כמה דברים סופר חשובים שהופכים כל עיצוב ותוצר גרפי שיוצא אצלנו מהמשרד ללא פחות ממרהיב.

איפיון מדוקדק

לפני כל עיצוב וכל קונספט שאנחנו בונים אנו מכינים מסמך איפיון מפורט ומדויק המכיל בתוכו את כל הרצונות, בקשות ודגשים שלכם. הסטודיו שלנו עובד ישירות מול מחלקת הפרסום והתכנון שמכינה עבור כל לקוח מסמך מפורט של אסטרטגיה שיווקית ועל פיו אנו עובדים.

תיאום ציפיות

חשוב לנו מאוד לענות על הציפיות והמטרות שלכם ולכן אנו מבצעים שיחה / פגישה לגבי כל קמפיין גדול וקונספט עיצובי שאנחנו מכינים עבורכם.

קראייטיב וקופירייטינג

מחלקת הקופירייטינג שלנו עובדת בצמוד לסטודיו לעיצוב גרפי ובזכות כך אנו מסוגלים להעניק ללקוחות שלנו שירות מצוין ומושלם הכולל גם את החשיבה והקונספט וגם את העיצוב הגרפי כפועל יוצא מכך. בין אם זה עיצוב גרפי שנועד לקמפיין פרסומי בפייסבוק או קמפיין ppc בגוגל, אנחנו נותנים מענה עיצובי מושלם.

סקיצות

בכל עבודה עיצוב שעושה הסטודיו לעיצוב גרפי שלנו אנו מיצרים עבור הלקוחות שלנו מספר סקיצות בכדי שיוכל לבחור את הכיוון אליו התחבר יותר ושדרכו הוא מאמין שיוכל ליצור קשר והזדהות חזקים יותר עם קהל הלקוחות שלו.

*אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף וטיפים על עיצוב לוגו לעסקים במאמר שהכנו במיוחד עבורכם.

חשיבה פורצת דרך

בכל עיצוב גרפי ותוצר שיוצא מהסטודיו שלנו מושקעת מחשבה רבה ועבודת צוות של כלל המחלקות בחברה ליצירת קונספט עיצובי מושלם, יצירתי ופורץ דרך עבור הלקוחות שלנו.

קידום אתרים אורגני בגוגל

אבל, רגע לפני שאנחנו מתחילים,
יש משהו שחשוב להבין…

איך בוחרים מעצב גרפי לעסק?​

כשאתם בוחרים מעצבת גרפית לעסק שלכם, חשוב לשים לב לדבר הבסיסי ביותר… תיק עבודות!
כל מעצב גרפי או סטודיו לעיצוב גרפי שמכבדים את עצמם, מחזיקים בתיק עבודות מכובד ומרשים המציג את העבודות הנבחרות שלהם, כך תוכלו להתרשם מהרמה של הסטודיו ולדעת אם זה מה שאתם מכוונים אליו.
להתרשמות מתיק העבודות שלנו לחצו כאן

מעבר לתיק העבודות, חשוב לוודא עם המעצב הגרפי איתו אתם רוצים לעבוד מה רמת הזמינות שלו וכמה זמן ייקח לו לבצע עבורכם כל משימה ומשימה. אם אתם מעוניינים בעיצובים לעיתונות ולמדיות גדולות, התזמון והזמינות חשובים במיוחד אז כדאי מאוד לוודא זאת בטרם שיתוף הפעולה.

דבר נוסף שכדאי לכם לקחת בחשבון הוא הקו העיצובי של המעצב הגרפי. עיצוב גרפי הוא אומנות לכל דבר והרבה מעצבים גרפיים כבר מגיעים עם קו מחשבה מאוד סדור ומגובש, לכן חשוב מאוד לבדוק האם הקו העיצובי של הסטודיו והמעצבים הגרפיים שבו – מבינים את השפה ואת הרצונות שלכם ומסוגלים לענות על הצרכים שלכם בצורה מדוייקת.

ביסוס זהות חזותית חזקה ומיתוג הוא חיוני כדי לבלוט ולהשאיר רושם מתמשך על קהל היעד שלך. מותג מושך מבחינה חזותית, עקבי ובלתי נשכח יכול להשפיע באופן משמעותי על הצלחת העסק שלך, ולעזור לך למשוך ולשמר לקוחות. כאן נכנסים לתמונה הסטודיו לעיצוב גרפי, שכן הם מתמחים ביצירת תוכן ויזואלי משכנע המשקף את מהות המותג, הערכים והאישיות שלו.

סטודיו לעיצוב גרפי מפגיש צוות של אנשי מקצוע מיומנים המשתפים פעולה כדי לפתח אסטרטגיית מיתוג מקיפה המקיפה את כל ההיבטים של התקשורת החזותית של המותג. החל מלוגואים ועד חומרים שיווקיים ועיצוב אתרים, אולפנים אלה יכולים לעזור לך ליצור זהות חזותית עקבית, מגובשת ובלתי נשכחת שמבדילה את המותג שלך מהמתחרים. במאמר זה נחקור את תהליך יצירת שפת המיתוג, העבודה עם סטודיו לעיצוב גרפי, את המוצרים השונים שהם מציעים, ואת החשיבות הגוברת של שיווק וידאו ועיצוב דפי נחיתה בנוף הדיגיטלי של היום.

יצירת שפה מיתוגית

שפת מיתוג חזקה חיונית להעברת האישיות, הערכים והמטרות של המותג שלך בצורה יעילה. זהו הייצוג החזותי והמילולי של המותג שלך, והוא עוזר ליצור זהות עקבית ומגובשת בכל ערוצי התקשורת. כדי ליצור שפת מיתוג יעילה, עליך לשקול את השלבים הבאים:

1. הגדרת האישיות והערכים של המותג שלכם: התחילו בזיהוי ערכי הליבה, המשימה והחזון של המותג שלכם. מה אתה רוצה שהמותג שלך ייצג? מה מבדיל את המותג שלך מהמתחרים? שקול תכונות כמו אמינות, חדשנות, תחכום או שובבות, ובחר את אלה שהכי מדברים למהות המותג שלך.

2. פיתוח שפה ויזואלית מגובשת: לאחר שזיהיתם את האישיות והערכים של המותג שלכם, הגיע הזמן ליצור שפה ויזואלית המשקפת אלמנטים אלו. שפה חזותית מורכבת מצבעים, טיפוגרפיה, תמונות ואלמנטים עיצוביים אחרים שעובדים יחד כדי לתקשר את זהות המותג שלך. בחרו פלטת צבעים שמגלמת את אישיות המותג שלכם ומהדהדת עם קהל היעד שלכם. בחר טיפוגרפיה שמשלימה את סגנון המותג שלך וקלה לקריאה. השתמשו בתמונות ובאלמנטים עיצוביים שמתאימים לערכי המותג שלכם וצרו מראה ותחושה עקביים בכל הפלטפורמות.

3. עבודה עם סטודיו לעיצוב גרפי להשגת עקביות: כדי להבטיח ששפת המיתוג שלך תישאר עקבית בכל נקודות המגע, חיוני לשתף פעולה עם סטודיו לעיצוב גרפי. אנשי מקצוע אלה יכולים לעזור לך לפתח מדריך סגנון מקיף המתאר את רכיבי העיצוב הספציפיים, הצבעים והטיפוגרפיה שישמשו בכל חומרי התקשורת. זה יעזור לשמור על עקביות ולחזק את זהות המותג שלך במוחם של הקהל שלך.

תהליך העבודה עם סטודיו לעיצוב גרפי

עבודה עם סטודיו לעיצוב גרפי יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, במיוחד כשאתה רואה את הזהות החזותית של המותג שלך מתעוררת לחיים. הנה כמה צעדים שיבטיחו שיתוף פעולה מוצלח:

1. בחירת הסטודיו לעיצוב גרפי המתאים לצרכים שלכם: לפני שאתם פונים לסטודיו לעיצוב גרפי, חקרו את תיק העבודות שלהם כדי לוודא שהסגנון והמומחיות שלהם עולים בקנה אחד עם חזון המותג שלכם. חפשו אולפנים עם ניסיון בתעשייה שלכם, מכיוון שהם יכירו טוב יותר את העדפות קהל היעד שלכם ואת הנוף התחרותי.

2. ביסוס מטרות ברורות של תקשורת ופרויקטים: התחילו בדיון על מטרות המותג שלכם, קהל היעד והכיוון הכללי שאתם רוצים לקחת עם הסטודיו. היו ספציפיים ככל האפשר לגבי הציפיות שלכם והתוצאות שאתם רוצים להשיג. קבע לוח זמנים ותקציב ברורים עבור הפרויקט, והקפד לתקשר כל שינוי או עדכון לאורך התהליך.

3. שיתוף פעולה בקונספטים ועיצובים: לאחר ששיתפתם את החזון והמטרות של המותג שלכם עם הסטודיו, הם יתחילו לפתח קונספטים ועיצובים כדי להפיח חיים בחזון שלכם. היו פתוחים לרעיונות ולהצעות שלהם, מכיוון שהם מביאים מומחיות וניסיון יקרי ערך לשולחן. ספק משוב בונה על העיצובים, תוך התמקדות במה שאתה אוהב ובמה שניתן לשפר.

4. ביצוע וגמר פרויקטי עיצוב: לאחר שסיכמתם על העיצובים הסופיים, הסטודיו יבצע את הפרויקט וייצור את הקבצים והתוצרים הדרושים. ודא שכל החומרים תואמים למדריך הסגנון של המותג שלך ועולים בקנה אחד עם השפה החזותית שלך. סקור את התוצרים הסופיים ובקש את התיקונים הדרושים לפני אישור הפרוייקט.

סוגי תוצרים לסטודיו לעיצוב גרפי

סטודיו לעיצוב גרפי מציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים כדי לסייע לעסקים ליצור זהות חזותית חזקה. חלק מההצעות הנפוצות ביותר כוללות:

1. לוגו ועיצוב זהות מותג: לוגו הוא מרכיב מכריע בזהות החזותית של המותג שלך, מכיוון שהוא לעתים קרובות נקודת המגע הראשונה בין המותג שלך לקהל שלך. סטודיו לעיצוב גרפי יכול ליצור לוגואים ייחודיים ובלתי נשכחים המגלמים את מהות המותג וערכיו. הם יכולים גם לפתח מערכת זהות מותג מקיפה הכוללת לוגו, לוח צבעים, טיפוגרפיה ואלמנטים עיצוביים אחרים.

2. חומרים שיווקיים: סטודיו לעיצוב גרפי יכול לעצב חומרים שיווקיים שונים, כגון ברושורים, פליירים, פוסטרים ובאנרים, כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלכם. חומרים אלה צריכים להיות מושכים מבחינה חזותית ועקביים עם השפה החזותית של המותג שלך, ולהבטיח חוויה מגובשת ובלתי נשכחת עבור הקהל שלך.

3. עיצוב אריזות: אריזה מעוצבת היטב יכולה לגרום למוצר שלך לבלוט על המדפים וליצור חוויית unboxing בלתי נשכחת עבור הלקוחות שלך. סטודיו לעיצוב גרפי יכול לעזור לך לפתח אריזות מושכות את העין שתואמות את האישיות והערכים של המותג שלך, ומעודדות את הצרכנים לבחור את המוצרים שלך על פני המתחרים.

4. מדיה חברתית ונכסים דיגיטליים: נוכחות מקוונת חזקה היא דבר חיוני לעסקים. סטודיו לעיצוב גרפי יכול ליצור גרפיקות מותאמות אישית של מדיה חברתית, באנרים ונכסים דיגיטליים אחרים שיעזרו לך לשמור על זהות חזותית עקבית בכל הפלטפורמות, ולהגדיל את זיהוי המותג ואת המעורבות.

5. איורים וטיפוגרפיה בהתאמה אישית: כדי באמת לבדל את המותג שלך, שקול לעבוד עם סטודיו לעיצוב גרפי כדי ליצור איורים וטיפוגרפיה בהתאמה אישית. אלמנטים עיצוביים ייחודיים אלה יכולים להוסיף אישיות וכשרון לשפה החזותית שלך, ולהפוך את המותג שלך לבלתי נשכח וייחודי יותר.

שיווק בוידאו והשפעתו על המיתוג

שיווק בוידאו התגלה ככלי רב עוצמה לעסקים כדי ליצור מעורבות בקרב הקהל שלהם, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את המכירות. עם עלייתן של פלטפורמות מדיה חברתית כמו יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק, תוכן וידאו הפך למרכיב חיוני בשפה החזותית של המותג. הנה איך שיווק וידאו יכול להשפיע על המיתוג שלך:

1. עליית שיווק הווידאו ככלי רב עוצמה: תוכן וידאו הוא מרתק מאוד ויכול לתקשר רעיונות מורכבים בצורה יעילה יותר מאשר טקסט או תמונות סטטיות. על פי מחקר של HubSpot, 54% מהצרכנים מעדיפים תוכן וידאו של מותגים שהם תומכים בהם. לכן, שילוב וידאו באסטרטגיית השיווק שלך יכול לעזור לך להתחבר טוב יותר לקהל שלך ולהגדיל את זיהוי המותג.

2. שילוב וידאו בשפה החזותית של המותג שלך: כדי לשמור על זהות חזותית עקבית בכל הפלטפורמות, חיוני לשלב תוכן וידאו בשפה החזותית של המותג שלך. עבוד עם סטודיו לעיצוב גרפי כדי לפתח תוכן וידאו שמתאים לאישיות, לערכים ולאסתטיקה של המותג שלך.

3. שיתוף פעולה עם סטודיו לעיצוב גרפי בפרויקטים של וידאו: סטודיו לעיצוב גרפי יכול לעזור לך ליצור תוכן וידאו שובה לב שמספר את סיפור המותג שלך, מציג את המוצרים או השירותים שלך ומהדהד עם קהל היעד שלך. מפיתוח קונספט ועד הפקה ופוסט-פרודקשן בעזרת תוכנות כמו פרימייר ואפטר אפקטס, סטודיו לעיצוב גרפי יכול לספק מומחיות ומשאבים יקרי ערך כדי להבטיח שתוכן הווידאו שלך יהיה מרתק ויזואלית ועקבי עם המיתוג שלך.

עיצוב דף נחיתה: השער למותג שלך

דף נחיתה מעוצב היטב יכול להשפיע באופן משמעותי על הצלחת המותג שלך, מכיוון שהוא לעתים קרובות נקודת המגע הראשונה בין העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים. דף נחיתה אפקטיבי צריך ללכוד את תשומת הלב של המבקרים, להעביר את הצעת הערך של המותג שלך ולעודד אותם לבצע את הפעולה הרצויה, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר שלך. הנה כמה מרכיבים מרכזיים בעיצוב מוצלח של דף נחיתה:

1. חשיבותו של דף נחיתה אפקטיבי: דף נחיתה משכנע יכול להגדיל המרות, לייצר לידים ובסופו של דבר להניע מכירות. על פי מחקר של Unbounce, עסקים עם 40 דפי נחיתה או יותר מייצרים פי 12 יותר לידים מאלה עם 5 דפי נחיתה או פחות. לכן, השקעה בעיצוב דף נחיתה מקצועי היא חיונית להצלחת המותג שלך.

2. אלמנטים של עיצוב דף נחיתה מוצלח: דף נחיתה מעוצב היטב צריך לכלול את האלמנטים הבאים:
– כותרת ברורה ותמציתית המעבירה את הצעת הערך שלך
– ויזואליות מרתקת התומכת בשפה החזותית של המותג שלך ולוכדת את תשומת הלב של המבקרים
– עותק משכנע המדגיש את היתרונות והתכונות של המותג שלך
הנעה לפעולה (CTA) המעודדת את המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה
– ניווט פשוט ואינטואיטיבי המנחה את המבקרים דרך הדף

3. כיצד סטודיו לעיצוב גרפי יכול לשפר את דף הנחיתה שלכם: שיתוף פעולה עם סטודיו לעיצוב גרפי יכול לעזור לכם ליצור דף נחיתה מושך ויזואלית ואפקטיבי שמתאים לשפה החזותית של המותג שלכם ומהדהד לקהל היעד שלכם. אנשי מקצוע אלה יכולים לעזור לך לפתח עיצוב מגובש המשלב את הצבעים, הטיפוגרפיה והתמונות של המותג שלך, ולהבטיח חוויה עקבית ובלתי נשכחת עבור המבקרים שלך.

זהות חזותית חזקה ומיתוג חשובים יותר מתמיד. סטודיו לעיצוב גרפי ממלא תפקיד מכריע בעיצוב תדמית המותג, ומסייע לעסקים ליצור שפה חזותית מגובשת ובלתי נשכחת המהדהדת עם קהל היעד שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם סטודיו לעיצוב גרפי בפרויקטים שונים, החל מעיצוב לוגו ועד שיווק וידאו ועיצוב דפי נחיתה, עסקים יכולים להבטיח שהזהות החזותית שלהם עקבית, מרתקת ומשפיעה. השקעה בשירותי עיצוב מקצועיים היא צעד חיוני לקראת שליטה בזהות החזותית של המותג שלך והשגת הצלחה ארוכת טווח.

רוצים לדבר עם המעצבת שלנו?

אנחנו מאמינים שכל מערכת יחסים מוצלחת מתחילה ביצירת קשר אישי וישיר בינינו.
לכן, אנחנו נשמח לשוחח איתך ולהציג בפניך את האפשרויות העיצוביות הכי חדשניות ומרהיבות
 שיהפכו את הנראות של העסק שלך לחדשנית ופורצת דרך.

אז קדימה למה אתם מחכים?

לשיחת ייעוץ עם הצוות הגרפי שלנו פשוט השאר פרטים בטופס ונחזור תוך 24 שעות

אז קדימה למה אתם מחכים?