פרסום בפייסבוק הפך בשנים האחרונות למנוע צמיחה מדהים לעסקים וחברות בארץ ובעולם. יש לכך המון סיבות אבל הסיבה העיקרית היא העובדה שמערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת כיום למפרסמים גישה למידע רב ערך שמתורגם לקמפיינים סופר מדויקים.
בפייסבוק בכל העולם ישנם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים והוא האתר ה-3 הנצפה ביותר בעולם, אחרי גוגל ויוטיוב.
בגלל כמות הגולשים העצומה והמידע הרב שנצבר על המשתמשים, פייסבוק הפכה לגן עדן למפרסמים ומאפשרת לפרסם לכל קהל, בכל מקום ובכל זמן.
אנו מתמחים בניהול עמודי פייסבוק ללקוחות מכל הסוגים והגדלים ומעבר לכך מנהלים מאות קמפיינים עם מגוון מטרות ללקוחות בארץ ובחו"ל.
קידום ממומן בפייסבוק הפך בשנים האחרונות לערוץ הפרסום העיקרי של העסקים הקטנים והבינוניים בארץ ובעולם.
דרך פרסום ממומן בפייסבוק אנו מסוגלים להביא כל עסק, מותג, מוצר ושירות לקדמת הבמה ולייצר עבורו חשיפות איכותיות, לידים רלוונטיים וכמובן מכירות!
קידום בפייסבוק היא דרך נפלאה לייצר תוצאות לעסקים בעלות נמוכה ומשתלמת!
פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר למפרסמים להגיע לקהלי יעד מדויקים בכל מקום בעולם על פי מגוון רחב של חיתוכים והצלבות.
פייסבוק אוספת כמויות עצומות של מידע על המשתמשים שלה – החל מנתונים דמוגרפיים, גיאוגרפיים, התנהגות צרכנית, הרגלי גלישה, מיקום גיאוגרפי ועוד. כל הנתונים הללו נכנסים למערכת הפרסום של פייסבוק ומאפשרים לכל עסק או מנהל קמפיינים להגיע לאותם קהלים ולפרסם בצורה ממומנת.
למעשה, אנו משלמים לפייסבוק עבור חשיפות לקהלי יעד מוגדרים ומדויקים. ככל שנרצה להיחשף ליותר קהלים כך נצטרך לשלם יותר כסף לפייסבוק בעבור אותן חשיפות.
אבל, המשימה הזו של קידום עסקים בפייסבוק היא לא כזו פשוטה, כדי להגיע לקהלים המדויקים ביותר עבור העסק שלכם דרושים מומחיות והמון ניסיון. ניהול קמפיינים בפייסבוק הופך למוצלח בעיקר כאשר מנהל הקמפיינים יודע מה הוא עושה ופועל על בסיס ניסיון ויכולת מקצועית גבוהה.
ניתן לקבל מידע נוסף על פרסום ממומן בפייסבוק באתר הרשמי של פייסבוק לעסקים.
פרסום עסקים בפייסבוק היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע טכני וניסיון רב, אבל אם עושים את זה נכון מגיעים לתוצאות מדהימות.
ב-12 השנים האחרונות ניהלנו אלפי קמפיינים עבור לקוחותינו ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם.
אנו מומחים בהשגת תוצאות מקסימליות ללקוחות שלנו באמצעות שיווק נכון ומדויק בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות..
בכל הקשור לשיווק ברשתות חברתיות, צברנו ניסיון רב בעולמות תוכן קשים, מורכבים ומאתגרים כמו נדל"ן, לימודים, בעלי מקצוע, אקדמיה וקורסים, קמעונאות ועוד.
המתכון שלנו לקמפיין מנצח בפייסבוק כולל הרבה מרכיבים (חלקם סודיים לגמרי) אבל בהחלט אפשר למנות כאן את הצעדים שלנו בדרך להצלחה שלכם בקמפיינים בפייסבוק.
בשלב הראשון אנו חוקרים את הסביבה העסקית שלכם ושואלים הרבה שאלות כמו:
– מי קהל היעד שלכם והיכן הוא נמצא
– מיהם המתחרים שלכם ומה הם עושים טוב ופחות טוב בשיווק שלהם
– מה מעניין את קהל היעד שלכם ומה מניע אותו לפעולה
– איך נראה המוצר והשירות שלכם ומה חושב עליו קהל היעד שלכם
– לאחר שענינו על כל השאלות הללו אנו מוציאים מסמך איךיון מסודר וממנו יוצאים לגיבוש אסטרטגיה.
בשלה זה אנו לוקחים את כל המסקנות שלנו משלב המחקר והניתוח ומייצרים עבורכם אסטרטגיה מנצחת לפרסום ממומן בפייסבוק.
במסמך האסטרטגי אנו מתייחסים לעלויות הצפויות בפרסום הממומן שלכם בפייסבוק, התקציב השיווקי הרצוי לפלטפורמות השונות, סוגי המסרים ותחומי העניין שמניעים את קהל היעד שלכם, צורת הפנייה לקהל היעד וכדומה.
אנחנו אף פעם לא מתחילים קמפיין ממומן בפייסבוק מבלי לגבש אסטרטגיה בהירה, ברורה וכזו שאנו יודעים שתעבוד לאורך זמן ולטווח רחוק.
בסופו של דבר המטרה שלנו היא להגיע יחד אתכם להגשמת היעדים והמטרות, בין אם זה מכירות, לידים או תנועה לאתר האינטרנט שלכם.
חשוב לשים לב כי עוולם הפרסום מתחלק לשתיים: יש את עולם התוכן והוא ניהול עמוד פייסבוק עסקי עם כל התכנים, הפוסטים והדברים שבאים יחד עם התחזוק השוטף של העמוד. מצד שני יש את כל עולם הקמפיינים שהוא קידום ממומן בפייסבוק שמצריך הקצאת תקציב קבוע יחד עם מטרות ויעדים שיוגדרו בשלב האסטרטגיה.
בשלב זה אנו מייצרים עבורכם טקטיקה מסודרת וברורה שעונה על כל מה שהוגדר במסמך האסטרטגיה.
אנו מגדירים עבורכם במסמך זה:
– מטרות ויעדים מדידים
– מסרים מוכנים לתחילת הקמפיין
– קו פרסומי אופציונלי לפייסבוק או לפרסום באינסטגרם
– המלצות למיקומי מודעות מוצלחים בקמפיין הפייסבוק שלכם
– סוגי הקמפיינים המומלצים עבורכם בפייסבוק
– קונספט עיצובי שמכין עבורכם צוות הסטודיו לעיצוב גרפי
אנו למעשה מוציאים אל הפועל את כל הרעיונות והחשיבה האסטרטגית ויחד אתכם מתחילים את המסע אל עבר השגת היעדים והמטרות שלכם בפרסום ממומן בפייסבוק.
אחד הדברים המהותיים להצלחה בניהול הקמפיינים שלכם בפייסבוק הוא מידת תשומת הלב המושקעת במהלך הדרך לאחר שהקמפיין כבר באוויר ופועל. שלב זה הוא שלב קריטי שכן כאן באים לידי ביטוי הניסיון והידע של מנהל הקמפיינים שלכם – כל האפשרויות לשיפור התוצאות, זיהוי בעיות ותקלות וכמובן הורדת העלויות שלכם – תלויה במידה רבה ברמת המומחיות של מנהל הקמפיינים שלכם.
אצלנו בחברה תהליך האופטימיזציה לכל קמפיין ולקוח הוא סדור וקבוע, בזה אנחנו לא מתפשרים. לכל אורך הקמפיין נמצא אתכם בקשר מנהל קמפיינים מומחה ובעל ניסיון מטעמנו. אנו בודקים בכל יום את הקמפיינים של הלקוחות שלנו ונמצאים עם האצבע על הדופק לגבי כל נתוני הקמפיין.
המטרה שלנו בשלב זה היא למקסם את תוצאות הקמפיין ולפעול על בסיס הניסיון הרב שצברנו ולהוריד את העלות כך שתקבלו יותר תוצאות ותשלמו כמה שפחות עבור התוצאות שמתקבלות מפייסבוק.
בסיומו של כל מהלך פרסומי וקמפיין ממומן בפייסבוק אנו מגבשים מסמך מסודר של מסקנות להמשך, ניתוח מדויק של התוצאות ומנתחים יחד אתכם את כל האלמנטים שעבדו יותר ופחות בקמפיין שלכם.
המטרה שלנו היא כמובן להראות לכם את כל הנתונים בצורה שקופה בכדי שגם אתם תוכלו להבין מה המסרים והמודעות שהניעו את הקהל שלכם.
בשלב הניתוח הסופי חשוב לנו להבין מי הקהל שהגיב טוב יותר למודעות שלכם, באילו אזורים בארץ הקמפיין עבד טוב יותר, מאיזה מיקום מודעה הגיעו יותר לידים, האם המודעות שעבדו טוב יותר היו תמונות או סרטונים וכן הלאה.
אנו שמים דגש על בניית קמפיין איכותי מכייון שקמפיין איכותי מביא לעלויות נמוכות ולתוצאות רבות יותר בעבור כל שקל שהלקוחות שלנו משקיעים בפרסום בפייסבוק.
אבל, רגע לפני שאנחנו מתחילים,
יש משהו שחשוב להבין…
פרסום בפייסבוק הוא שם כולל למגוון שיטות וטקטיקות לקידום עסקים ומוצרים ברשת החברתית הפופולארית בעולם. כשאנחנו מדברים על פרסום בפייסבוק הנושא מתחלק בעיקר לשני עולמות: פרסום ממומן בפייסבוק וניהול תוכן בפייסבוק. אז מה ההבדל ביניהן?
פרסום ממומן בפייסבוק הוא למעשה קידום של מוצרים ושירותים בצורה ממומנת על ידי תשלום למערכת הפרסום של פייסבוק. השיטה הזו (במידה ויודעים להפעיל את המערכת ברמה נאותה. כאן תמצאו מידע והדרכה על קמפיין פייסבוק מוצלח) יכולה לתת תוצאות מצוינות ומהירות לעסקים.
ניהול תוכן בפייסבוק הוא למעשה ניהול של עמוד עסק בפייסבוק והוא כולל פוסטים, קופירייטינג, סרטונים, שידורי לייב וכדומה. ניהול תוכן בפייסבוק הוא הפוסטים שאנחנו מעלים בכל שבוע, החשיפה האורגנית שאנחנו מקבלים על הפוסטים שלנו, קראייטיב שאנחנו חושבים עליו וכדומה.
האמת היא שאם אנחנו רוצים לצמוח ולפרוץ את תקרת הכוכית בעסק שלנו, אנחנו כנראה נצטרך לעשות שימוש בשתי הטקטיקות, גם פרסום ממומן וגם ניהול תוכן. חשוב להבין שאת הייעוד המרכזי של כל טקטיקה:
פרסום ממומן יודע להביא תוצאות מיידיות ומהירות כמו לקוחות מתעניינים בקמפיין לידים, מכירות באתר וכדומה. ניהול תוכן בפייסבוק נחשב לטקטיקה שתביא פחות תוצאות בטווח המיידי אבל היא תעשה עבודה מצויינת ברמת המיתוג, מיצוב העסק ויצירת שיח וקהילה סביב המותג שלכם. לעיתים עסקים רבים מעדיפים להתרכז בתוצאות מיידיות ולא להשקיע בניהול תוכן איכותי בעמוד הפייסבוק שלהם. אנו מאמינים כי זו טעות ותוכן בעמוד הפייסבוק הוא דבר מרכזי לעסק שרוצה לצמוח ולגדול. כמובן שלכל עסק יש את האיפיון שלו ואת התוכן המתאים עבורו אבל אם ננסה לנסח זאת באופן רוחבי לרוב העסקים בישראל, מומלת לעשות שימוש גם בניהול תוכן איכותי וגם להשקיע כסף בפרסום ממומן.
זו שאלה שאנחנו מקבלים כמעט כל יום מבעלי עסקים ויזמים שאינם בטוחים שפרסום ממומן בפייסבוק זו טקטיקה שמתאימה עבורם. אז אנחנו שוב נניח הנחה רוחבית לגבי פרסום בפייסבוק לעסקים, טקטיקה שעושה שימוש בפרסום ממומן בפייסבוק מתאימה לכל עסק. תמהיל הקמפיינים וגובה התקציב ישתנה בהחלט בין עסק לעסק אך בהחלט פרסום מומן בפייסבוק מתאים לכל עסק.
אם נחלק את העסקים בצורה גסה נראה שיש מספר סוגים של עסקים:
עסקים שעובדים על לידים ולקוחות מתעניינים – מאמנים, מטפלים, סוכנות רכב, נדל"ן ועוד ועוד. לקוחות בסגנון הזה מתאימים לפרסום ממומן בפייסבוק שכן ניתן לייצר לידים בקלות רבה באמצעות פייסבוק אך רק באמצעות פרסום ממומן ופחות באמצעות פרסום אורגני בפייסבוק.
חנויות אינטרנטיות גם הן מתאימות בצורה מושלמת לפרסום ממומן בפייסבוק שכן אפשרויות הפילוח והטירגוט בפייסבוק הן מדהימום ומאפשרות להגיע לקונים חמים ולקוחות פוטנציאליים בפייסבוק בלחיצת כפתור. גם אפשרויות מתקדמות של רימרקטינג דינמי ומעקב אחרי גולשים הן אפשרויות פופולאריות בפייסבוק לעסקים שרוצים להגדיל את מחזור המכירות בחנות האינטרנטית שלהם.
בהחלט ישנו סוג נוסף של עסקים שאיננו זקוק לפרסום ממומן בפייסבוק בצורה מהותית כמו: חברות B2B, שירותים מיידיים (לוכד נחשים, אינסטלטור וכדומה) ועוד. לחברות שכאלו ההמלצה היא לתת לפרסום הממומן בפייסבוק נתח קטן של 10% מעוגת הפרסום לטובת חיזוק התדמית, מיצוב ורימרקטינג לאלו שביקרו באתר האינטרנט של החברה.
צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ לכם לגבי קידום בפייסבוק
ולעזור לכם להגשים את המטרות והיעדים שלכם בפייסבוק.
פשוט השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס המצורף
ואחד ממומחי הפרסום שלנו יחזור אליכם לשיחת ייעוץ מקצועית בנוגע לשיווק בפייסבוק,
ללא עלות וללא התחייבות.
כשעושים שיווק בפייסבוק ניתן לעשות במגוון רחב של כלים ונכסים. חשוב לעמוד על ההבדלים בכלים השונים בפייסבוק.
פרופיל אישי – כדי שנוכל לפרסם בפייסבוק חובה שיהיה לנו פרופיל אישי בפייסבוק. זה הבסיס לתחילת הפעילות שלנו בפייסבוק. כן, גם אם לא בא לכם להיות פעילים ברמה האישית בפייסבוק ואתם לא רוצים להחזיק פרופיל פרטי, אין ברירה, כדי לעסוק בפרסום בפייסבוק אתם חייבים פרופיל אישי.
קבוצת פייסבוק – קבוצת פייסבוק נועדה ליצירת קשר בין אנשים שלהם יש תחום עניין משותף. לדוגמא: תושבי כפר יונה, או אימהות מבשלות הן דוגמאות מצוינות לתחום עניין שמצריך הקמת קבוצת פייסבוק משותפת. בקבוצת הפייסבוק בדרך כלל יכולים כל המשתמשים להעלות פוסטים, שאלות ותכנים. הרעיון המרכזי הוא לחבר בין אנשים רבים על בסיס תחום עניין משותף כאשר הפעילות כולה בקבוצה תהיה בדרך כלל סביב נושא הקבוצה. מנהלי הקבוצה יכולים לקבוע כי השיח בקבוצה יוגבל לתחומים מסוימים, למחוק פוסטים, להסיר חברים ולמעשה מגוון רחב של פעולות הנותנות להם שליטה מוחלטת בנעשה בקבוצה.
עמוד עסקי בפייסבוק – העמוד העסקי הוא המקום אליו יועלו כל התכנים שלנו, פוסטים, סרטונים, תמונות ועוד. שימו לב, עמוד הפייסבוק איננו המקום שדרכו עושים את הקידום הממומן אלא רק המקום שאליו עולה התוכן. את הקידום הממומן בפייסבוק ואת הקמפיינים אנחנו מוציאים ממקום אחר.
חשבון מודעות בפייסבוק – מכאן אנו מוציאים את הקמפיינים הממומנים שלנו. בחשבון המודעות נמצאים הקהלים, אמצעי התשלום, קמפיינים, סטטיסטיקות, פיקסל וכדומה. נכס זה חשוב במיוחד שכן כל המידע שנצבר בחשבון יסייע לנו לקבל החלטות משוכלות יותר בהמשך הדרך לגבי קהלים מומלצים, מודעות שהביאו תוצאות טובות יותר וכדומה.
ביזנס מנג'ר – זו הפלטפורמה של פייסבוק שנועדה לעזור לנו לנהל מספר נכסים של פייסבוק תחת מקום אחד. ביזנס מנג'ר מאפשר לנו לנהל מספר רב של נכסים כמו: עמודים עסקיים, חשבונות מודעות, עובדים, שיתופי פעולה, חשבונות אינסטגרם וכדומה. כיום מומלץ מאוד שיהיה לנו ביזנס מנג'ר ותחתיות יהיו מאוגדים כל הנכסים של העסק שלנו בפייסבוק. חשוב לזכור כי הביזנס מנג'ר חייב להיות שלנו ובבעלותנו ולא בבעלות סוכנות פרסום כזו או אחרת.
הגברת המודעות למותג
קמפיינים להגברת המודעות למותג נועדו לעזור לעסקים להגיע לאנשים חדשים שסביר שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלהם. קמפיינים אלה נועדו להגדיל את הנראות הכוללת של המותג שלך ולהפוך אותו למזוהה יותר עם לקוחות פוטנציאליים. על ידי שימוש במטרה 'הגברת המודעות למותג' בפייסבוק, אתם יכולים להציג את סיפור המותג, נקודות המכירה הייחודיות והצעות המוצרים שלכם לקהל רחב יותר. בעת יצירת קמפיין להגברת המודעות למותג, חיוני להתמקד בקריאייטיב מודעות מושך ומושך מבחינה חזותית שיכול להעביר ביעילות את המסר של המותג שלך.
תפוצה
קמפיינים של תפוצה נועדו למקסם את מספר האנשים שרואים את המודעות שלך ואת התדירות שבה הם רואים אותן. המטרה תפוצה מאפשרת לך לפלח קהל רחב או דמוגרפיה ספציפית ולהבטיח שאנשים רבים ככל האפשר יראו את המודעות במסגרת התקציב. סוג זה של קמפיין אידיאלי לעסקים המעוניינים ליצור באזז סביב השקת מוצר חדש או קידום מכירות לזמן מוגבל. כדי להפיק את המרב ממסעות הפרסום שלכם, חיוני לשמור על קריאייטיב של מודעות רענן ורלוונטי, וכן לנטר את תדירות המודעות כדי למנוע חשיפת יתר.
קמפיין תנועה
קמפיינים של תנועה נועדו להביא יותר מבקרים לאתר, לאפליקציה או ליעדים מקוונים אחרים. על ידי שימוש במטרה 'תנועה', תוכל לעודד משתמשים ללחוץ על המודעות שלך ולבקר בדף הנחיתה שבחרת. סוג זה של קמפיין מתאים לעסקים המעוניינים להגדיל את מספר הביקורים באתר, לקדם תוכן ספציפי או להגדיל הורדות של אפליקציות. בעת יצירת קמפיין תנועה, הקפד למטב את דף הנחיתה שלך להמרות ולספק חוויית משתמש חלקה שמתאימה לקריאייטיב של המודעות שלך.
קמפיין מעורבות
קמפיינים של מעורבות מתמקדים בהגברת האינטראקציות עם התוכן שלך בפייסבוק, כגון לייקים, תגובות, שיתופים, תגובות לאירועים או בקשות להצעות. על ידי שימוש במטרה 'מעורבות', אתה יכול ליצור מודעות שיעודדו משתמשים לקיים אינטראקציה עם התוכן שלך ויסייעו להגדיל את התפוצה האורגנית שלך. סוג זה של קמפיין אידיאלי לעסקים המעוניינים להרחיב את קהילת הפייסבוק שלהם, להגביר את החשיפה של התוכן שלהם או לקדם אירוע קרוב. כדי למקסם את המעורבות, חיוני ליצור קופי משכנע של מודעות וקריאייטיב שידברו לקהל היעד שלכם.
קמפיין התקנות אפליקציה
קמפיינים של התקנות אפליקציה תוכננו במיוחד כדי לגרום למשתמשים רבים יותר להוריד ולהתקין את האפליקציה שלך לנייד. על-ידי שימוש במטרה 'התקנות אפליקציה', תוכל לפלח משתמשים שסביר ביותר שיתעניינו באפליקציה שלך ולעודד אותם להוריד אותה ישירות מה-App Store או מחנות Google Play. סוג זה של קמפיין אידיאלי לעסקים המעוניינים להגדיל את בסיס המשתמשים שלהם, לשפר את דירוג האפליקציות או לקדם תכונות אפליקציה חדשות. בעת יצירת קמפיין של התקנות אפליקציה, חיוני להציג את היתרונות והתכונות הייחודיים של האפליקציה באמצעות קריאייטיב מודעות מושך וקופי מודעה משכנע.
קמפיין צפיות בסרטון
קמפיינים של צפיות בסרטונים נועדו לקדם את תוכן הווידאו שלך ולהגדיל את מספר הצפיות שהוא מקבל. על-ידי שימוש במטרה 'צפיות בסרטון', תוכל לפלח משתמשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לצפות בתוכן הווידאו שלך ולקיים אינטראקציה איתו. סוג זה של קמפיין מתאים לעסקים המעוניינים להציג את סיפור המותג שלהם, להדגים תכונות מוצר או לשתף המלצות של לקוחות באמצעות וידאו. בעת יצירת קמפיין צפיות בסרטון, חיוני להתמקד בתוכן וידאו באיכות גבוהה שהוא גם אינפורמטיבי וגם מבדר.
קמפיינים ליצירת לידים נועדו לאסוף פרטי קשר מלקוחות פוטנציאליים ישירות בתוך פייסבוק, ללא צורך בדף נחיתה נפרד. על ידי שימוש במטרה 'יצירת לידים', אתה יכול ליצור מודעות שיעודדו משתמשים לשלוח את פרטי הקשר שלהם בתמורה להצעה בעלת ערך, כגון קוד הנחה, גרסת ניסיון בחינם או תוכן בלעדי. סוג זה של קמפיין אידיאלי לעסקים המעוניינים לבנות את רשימת הדוא"ל שלהם, ליצור לידים למכירות או להגדיל את ההרשמות לסמינרים מקוונים או אירועים. בעת יצירת קמפיין ליצירת לידים, חיוני לספק הצעת ערך ברורה ומשכנעת המעודדת משתמשים לשתף את פרטי הקשר שלהם.
קמפיין הודעות
קמפיינים של הודעות נועדו ליזום שיחות בין העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים ישירות ב-Messenger של פייסבוק, ב-WhatsApp או ב-Instagram Direct. על ידי שימוש במטרה 'הודעות', אתה יכול ליצור מודעות שיעודדו משתמשים להתחיל שיחה עם העסק שלך כדי לשאול שאלות, לקבל תמיכה או לבצע רכישה. סוג זה של קמפיין אידיאלי לעסקים המעוניינים לספק חוויות לקוח מותאמות אישית, להגדיל את המכירות באמצעות מסחר בשיחות או להציע תמיכת לקוחות. בעת יצירת קמפיין הודעות, חיוני שתהיה לך אסטרטגיית מסרים מתוכננת היטב ולספק תשובות מהירות ומועילות לפניות משתמשים.
קמפיינים של המרות נועדו להניע פעולות ספציפיות באתר או באפליקציה שלכם, כגון ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או מילוי טופס. באמצעות המטרה 'המרות', אתה יכול ליצור מודעות שיעודדו את המשתמשים לבצע את הפעולה הרצויה ולמטב את מסע הפרסום לקבלת החזר מרבי על ההשקעה במודעות. סוג זה של קמפיין אידיאלי לעסקים המעוניינים להגדיל מכירות, להגדיל את מספר ההרשמות או ליצור לידים. בעת יצירת קמפיין המרות, חיוני שתהיה קריאה ברורה ומשכנעת לפעולה, כמו גם להבטיח שדף הנחיתה שלך מותאם להמרות.
מכירות קטלוג
קמפיינים למכירות בקטלוג נועדו להציג את קטלוג המוצרים המלא שלך או סדרות מוצרים ספציפיות למשתמשים שסביר ביותר שיתעניינו בהצעות שלך. באמצעות המטרה 'מכירות מקטלוג', אתה יכול ליצור מודעות דינמיות שמציגות באופן אוטומטי מוצרים רלוונטיים למשתמשים על סמך התנהגות הגלישה ותחומי העניין שלהם. סוג זה של קמפיין אידיאלי עבור עסקי מסחר אלקטרוני המעוניינים להגדיל את המכירות, להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע או לקדם פריטים עונתיים או פריטי חיסול. בעת יצירת קמפיין מכירות קטלוג, חיוני שיהיה קטלוג מוצרים עדכני ותמונות מוצר מושכות מבחינה חזותית.
תנועה לחנות
קמפיינים של תנועה לחנות נועדו להביא תנועה רגלית למיקומי החנויות הפיזיים שלך על ידי פילוח משתמשים שנמצאים בקרבת מקום. על ידי שימוש במטרה 'תנועה לחנות', אתה יכול ליצור מודעות שמציגות את ההצעות, הקידומים או האירועים של החנות שלך ולעודד משתמשים לבקר באופן אישי. סוג זה של קמפיין אידיאלי לעסקים עם מיקומים פיזיים המעוניינים להגדיל את מספר המבקרים בחנות, להגדיל את המכירות או לקדם אירועים בחנות. בעת יצירת קמפיין תנועה לחנות, חיוני לספק מידע מדויק על החנות, כגון כתובת ושעות פתיחה, וכן להבטיח שהקריאייטיב והקופי של המודעות רלוונטיים לקהל המקומי שלך.
שיווק מחדש, הידוע גם בשם מיקוד מחדש או רימרקטינג, הוא אסטרטגיית פרסום רבת עוצמה המאפשרת לעסקים ליצור אינטראקציה מחודשת עם משתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם המותג, האתר או האפליקציה שלהם. על ידי שימוש בקמפיינים של שיווק מחדש, אתה יכול לפלח משתמשים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך ולהזכיר להם את ההצעות שלך, לעודד אותם להשלים רכישה או לקדם תוכן רלוונטי. קמפיינים של רימרקטינג יעילים במיוחד בהשגת המרות, מכיוון שהם מאפשרים לך להגיע למשתמשים שכבר מכירים את המותג שלך וסביר יותר שיבצעו פעולה.
ישנם מספר יתרונות לשימוש בקמפיינים של רימרקטינג בפייסבוק, כולל:
1. המרות מוגברות: לקמפיינים של שיווק מחדש יש בדרך כלל שיעורי המרה גבוהים יותר מאשר קמפיינים רגילים, מכיוון שהם מכוונים למשתמשים שכבר הביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך.
2. החזר טוב יותר על ההשקעה במודעות: על ידי פילוח משתמשים בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע המרה, קמפיינים של שיווק מחדש יכולים לעזור לך להשיג החזר טוב יותר על תקציב הפרסום שלך.
3. היזכרות משופרת במותג: קמפיינים של שיווק מחדש יכולים לעזור לשמור על המותג שלך בראש מעייניהם של משתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלך, ולהגדיל את הסבירות שהם יבחרו במוצרים או בשירותים שלך בעתיד.
4. חוויית פרסום מותאמת אישית: קמפיינים של שיווק מחדש מאפשרים לך ליצור מודעות ממוקדות מאוד המבוססות על התנהגות המשתמש, ומספקים חוויית פרסום מותאמת אישית ורלוונטית יותר.
כדי להגדיר קמפיינים של שיווק מחדש בפייסבוק, השלב הראשון הוא להתקין את פיקסל פייסבוק באתר שלך. פיקסל פייסבוק הוא קטע קוד קטן שעוקב אחר התנהגות המשתמשים באתר שלך ומאפשר לך ליצור קהלים של שיווק מחדש על סמך הפעולות שלהם. על ידי התקנת הפיקסל, תוכל לעקוב אחר פעולות כגון צפיות בדפים, אירועי הוספה לעגלה ורכישות, ולהשתמש בנתונים אלה כדי ליצור קמפיינים ממוקדים ויעילים יותר של שיווק מחדש.
לאחר שתתקין את פיקסל פייסבוק, תוכל ליצור קהלים מותאמים אישית לקמפיינים של רימרקטינג. קהלים מותאמים אישית הם קבוצות של משתמשים שביצעו פעולות ספציפיות באתר שלך, כגון ביקור בדף מוצר, הוספת פריט לעגלת הקניות שלהם או ביצוע רכישה. על ידי יצירת קהלים מותאמים אישית, אתה יכול לפלח את מודעות הרימרקטינג שלך למשתמשים בעלי סבירות גבוהה יותר לבצע המרה, על סמך התנהגותם בעבר.
כדי להבטיח את הצלחת מסעות הרימרקטינג שלכם בפייסבוק, שקלו את השיטות המומלצות הבאות:
1. פלחו את הקהלים שלכם: צרו קהלי רימרקטינג נפרדים בהתבסס על התנהגות המשתמשים, כגון מבקרים באתר, נוטשי עגלות קניות ורוכשים קודמים. פעולה זו תאפשר לך ליצור מודעות ממוקדות ורלוונטיות יותר לכל פלח קהל.
2. השתמשו במודעות דינמיות: מודעות דינמיות מציגות באופן אוטומטי מוצרים רלוונטיים למשתמשים על סמך התנהגות הגלישה שלהם, מה שהופך אותן ליעילות במיוחד לקמפיינים של שיווק מחדש. על ידי שימוש במודעות דינמיות, אתה יכול להציג את המוצרים הרלוונטיים ביותר לכל משתמש ולהגדיל את הסבירות להמרה.
3. הגדירו תדירות מודעות מתאימה: מודעות רימרקטינג יכולות לחזור על עצמן אם הן מוצגות בתדירות גבוהה מדי, מה שמוביל לעייפות המודעות ולירידה בביצועים. נטר את תדירות המודעות והתאם את הגדרות הקמפיין לפי הצורך כדי להבטיח שהמודעות יישארו רעננות ומרתקות.
4. בדיקה ואופטימיזציה: בדקו ובצעו אופטימיזציה מתמדת של קמפיינים לרימרקטינג שלכם כדי לשפר את הביצועים. זה כולל בדיקת קריאייטיבים שונים של מודעות, אפשרויות קופי ופילוח, וכן ניטור מדדי הקמפיין וקבלת החלטות מונחות נתונים.
טופס לידים בפייסבוק, המכונה גם מודעת לידים, הוא סוג של פורמט מודעה המאפשר לעסקים לאסוף פרטי קשר מלקוחות פוטנציאליים ישירות מתוך פלטפורמת פייסבוק. במקום להפנות משתמשים לדף נחיתה חיצוני, מודעות לידים מציגות טופס הניתן להתאמה אישית שמשתמשים יכולים למלא ולשלוח מבלי לצאת מפייסבוק. זה הופך את תהליך יצירת הלידים לחלק ונוח יותר, ומגדיל את הסבירות שמשתמשים יספקו את פרטי הקשר שלהם.
יש כמה יתרונות לשימוש בטפסי לידים בפייסבוק לקמפיינים ליצירת לידים, כולל:
1. שיעורי המרה גבוהים יותר: על ידי ביטול הצורך של משתמשים לנווט לדף נחיתה חיצוני, טופסי לידים בפייסבוק יכולים לעזור להגדיל את שיעורי ההמרה ולהפחית את העלות לליד.
2. חוויית משתמש משופרת: טופסי הלידים בפייסבוק מתוכננים להיות ידידותיים לנייד וקלים להשלמה, ומספקים חוויית משתמש מהנה ונוחה יותר.
3. מידע שמולא מראש: טופסי לידים בפייסבוק יכולים למלא מראש פרטי משתמש באופן אוטומטי, כגון שם וכתובת דוא"ל, מה שמקל על המשתמשים לשלוח את פרטי הקשר שלהם בקלות ובמהירות.
4. אינטגרציה חלקה עם מערכות CRM: ניתן לשלב בקלות טפסי לידים של פייסבוק עם מערכת ה-CRM שלך, מה שמאפשר לך להפוך את תהליך הייבוא והניהול של הלידים שלך לאוטומטי.
סוגי טפסים
ישנם שני סוגים של טופסי לידים בפייסבוק: נפח גדול יותר וכוונה גבוהה יותר. סוג הטופס 'אמצעי אחסון נוסף' מיועד להיות מהיר וקל להשלמה, עם פחות שאלות ואפשרויות התאמה אישית מינימליות. סוג טופס זה אידיאלי לעסקים המעוניינים ליצור כמות גדולה של הפניות בעלות נמוכה יותר להפניה. סוג הטופס 'כוונה גבוהה יותר' מאפשר התאמה אישית רבה יותר וכולל שלב סקירה, מה שהופך אותו למתאים יותר לעסקים המעוניינים לאסוף לידים באיכות גבוהה.
הוספת שאלות
בעת יצירת טופס לידים בפייסבוק, אתה יכול להוסיף שאלות כדי לאסוף את המידע הדרוש לך מהלקוחות הפוטנציאליים שלך. פייסבוק מציעה מגוון סוגי שאלות, כולל שדות טקסט, אפשרויות בחירה מרובות וקביעת פגישות. באפשרותך גם להוסיף שאלות מותאמות אישית לטופס, כגון "מהו התקציב שלך?" או "איך שמעת עלינו?" זכור שהוספת שאלות רבות מדי עלולה להפחית את שיעור מילוי הטפסים, ולכן חיוני למצוא את האיזון הנכון בין איסוף מידע בעל ערך לבין הבטחת חוויית משתמש חלקה.
התאמה אישית של העיצוב
בנוסף להוספת שאלות, אתה יכול גם להתאים אישית את העיצוב של טופס הלידים בפייסבוק כך שיתאים לזהות החזותית של המותג שלך. זה כולל בחירת צבע או תמונת רקע, הוספת הלוגו שלך ובחירת סגנון וצבע גופן. על-ידי יצירת עיצוב מושך ועקבי מבחינה חזותית, באפשרותך להגביר את אמינות הטופס ולעודד משתמשים נוספים לשלוח את פרטי הקשר שלהם.
כדי להפיק את המרב מטפסי הלידים שלך בפייסבוק, חיוני לשלב אותם עם מערכת ה-CRM שלך. זה יאפשר לך לייבא את הלידים שלך באופן אוטומטי ולנהל אותם בצורה יעילה יותר. פייסבוק מציעה אינטגרציות מקוריות עם מספר מערכות CRM פופולריות, כגון Salesforce, HubSpot ו- Mailchimp. אתה יכול גם להשתמש בכלים של צד שלישי, כגון Zapier או LeadsBridge, כדי לחבר את טופסי הלידים שלך בפייסבוק למערכת ה-CRM שלך אם שילוב מקורי אינו זמין.
פרסום בפייסבוק הוא כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגיע לקהל היעד שלהם, ליצור לידים ולהגדיל המרות. על ידי הבנת הסוגים השונים של קמפיינים בפייסבוק, מינוף היתרונות של שיווק מחדש וניצול התכונות של טופס הלידים בפייסבוק, תוכלו ליצור קמפיינים פרסומיים יעילים וממוקדים יותר שיניעו הצלחה לעסק שלכם. זכור לבדוק ללא הרף, למטב ולנטר את מסעות הפרסום שלך כדי להבטיח תוצאות מרביות והחזר על ההשקעה במודעות. בעזרת האסטרטגיות הנכונות, תוכלו לרתום את מלוא הפוטנציאל של הפרסום בפייסבוק ולהניע את העסק שלכם לגבהים חדשים.
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים