פרסום בגוגל – קידום ממומן בגוגל שמביא תוצאות

מה חשוב לדעת על פרסום בגוגל

פרסום בגוגל אפשרי במגוון פלטפורמות כמו קידום אורגני בגוגל SEO, קידום באמצעות גוגל לעסק שלי, וקידום ממומן בגוגל PPC. קידום ממומן בגוגל הוא דרך נפלאה לייצר טראפיק רלוונטי לאתר האינטרנט שלכם.

כדי להבין מה מתאים לכם, כדאי לענות על כמה שאלות מרכזיות

רוצים להביא כמות גדולה של גולשים רלוונטיים לאתר שלכם? זקוקים לתנועה של גולשים לאתר או לדף הנחיתה שלכם כבר עכשיו? יש לכם תקציב פרסום מוגדר ואתם יודעים כמה אתם מוכנים להשקיע?
קידום ממומן בגוגל זו כנראה הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורכם.
אז אם החלטתם שאתם רוצים כמות של גולשים רלוונטיים שתבקר באתר שלכם, אתם צריכים חברה או מנהל קמפיינים שיקים וינהל עבורכם קמפיין ממומן בגוגל ADS (לשעבר גוגל אדוורדס adwords).
בשנים האחרונות ניהלנו בהצלחה מאות קמפיינים בארץ ובחו"ל ללקוחותינו במגוון תחומים ועולמות תוכן. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו לנהל את הקמפיינים בצורה מוצלחת, יעילה תוך מתן שירות מעולה וזמן תגובה מהיר.

פרסום ממומן בגוגל מה זה בכלל?

אז הרבה פעמים אנו שומעים שבעלי עסקים ובעלי אתרים מתבלבלים בין המונחים ולא מבינים לעומק מה המשמעות של ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל.
למעשה, מרבית הרווחים של חברת גוגל העולמית מגיעים ממערכת הפרסום של גוגל, גוגל ADS (לשעבר גוגל אדוורדס).
באמצעות המערכת ניתן להקים קמפיינים ממומנים ולהביא לידי כך שמודעה שלנו תופיע בכל פעם שגולש מחפש ביטוי או מילה שרלוונטיים לעסק שלנו.
פרסום ממומן בגוגל שם את העסק ואת האתר שלכם על המפה!
תוך זמן קצר, האתר שלכם יופיע בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש וגולשים רלוונטיים שמחפשים את השירותים והמוצרים שלכם יגיעו ויכנסו אל אתר האינטרנט שלכם.
ניתן לנהל קמפיינים בגוגל גם בעזרת הפנייה לדף נחיתה ייעודי שהוקם לצורך הקמפיין – את זה נעשה במקרה ויש מוצר או שירות ספציפיים שאתם רוצים לקדם.
התשלום לגוגל נעשה במודל של PPC pay per click – תשלום לפי הקלקות. זאת אומרת שאנו (המפרסמים) נשלם לגוגל בכל פעם שמישהו ילחץ על המודעה שלנו וייכנס לאתר האינטרנט שלנו. במידה ואף אחד לא לחץ על המודעה שלנו ברשת החיפוש אנחנו לא נשלם לגוגל.

איך עובד קידום ממומן בגוגל?

כדי לקדם אתר באמצעות קידום ממומן בגוגל אנו עושים מספר צעדים חשובים:

מחקר מקיף של מילות וביטויי מפתח

הכלל הבסיסי בקידום ממומן בגוגל הוא לוודא שהגולשים הרלוונטיים ביותר רואים את המודעות שלנו. הדרך הכי טובה לעשות את זה היא באמצעות מחקר מילות מפתח מדויק ומדוקדק בגוגל. באמצעות מגוון כלים מתקדמים העומדים לרשותנו אנו מבצעים מחקר מקיף של מילות המפתח ומייצרים לכל לקוח דו"ח מילות מפתח כולל ומקיף בו נמצאות כל מילות המפתח החשובות ללקוח. אנו שמים דגש על מגוון הטיות וסוגים שונים של קהלי יעד, מקיפים במחקר את כל סוגי החיפושים השונים ומוודאים שאנו פוגעים בכל הוריאציות השונות של המוצרים והשירותים של הלקוחות שלנו.

אופטימיזציה לאתר האינטרנט ולדף הנחיתה

כדי שהקמפיין יעבוד באמת טוב, אנו מוודאים שדף הנחיתה ואתר האינטרנט שלכם עומד בכל התקנים והסטדנרטים שלנו וכמובן של גוגל. זה אומר:
– מהירות טעינה קצרה
– אפשרות השארת פרטים נוחה ומהירה
– מילות מפתח בצפיפות ובמיקומים נכונים באתר
– היררכיה נכונה באתר
– פריסה נכונה של אלמנטים בעמוד הנחיתה ובדפי המוצר
– שוללים את קיומם של דפים שבורים ודפי שגיאה
– לאחר שאנו מבצעים את כל הבדיקות והמחקרים – אנו מבצעים אופטימיזציה מלאה לכל דףי האתר ודפי הנחיתה שלכם ומביאים אותם לציוני איכות גבוהים ככל הניתן.

חלוקה ובנייה נכונה של הקמפיין

בבניית הקמפיין אנו משתמשים בניסיון הרב שצברנו – למעלה מ-12 שנות ניסיון בתחום ואלפי קמפיינים שניהלנו במהלך השנים האחרונות.
אנו מוודאים כי ההיררכיה בקמפיין נכונה ומדויקת – זה כולל:
– מילות וביטויי מפתח
– סוגי התאמות נכונות
– מילות מפתח שליליות
– קופירייטינג לכל המודעות
– חלוקה נכונה של קבוצות המודעות
– תמחור ידני מדויק לכל קבוצת מודעות בנפרד
– ועוד מגוון צעדים ופעולות שנעשות במהלך הדרך.

כל הצעדים הללו עוזרים לבנות קמפיין ייחודי, איכותי וכזה שעומד בסטנדרטים של גוגל.
אנו שמים דגש על בניית קמפיין איכותי מכיוון שקמפיין איכותי מביא לעלויות נמוכות ולתוצאות רבות יותר בעבור כל שקל שהלקוחות שלנו משקיעים בגוגל.


האם פרסום בגוגל זה רק בגוגל עצמה?

כלל וכלל לא, כיום בגוגל ניתן לפרסם בעוד מקומות רבים מעבר למנוע החיפוש עצמו. בין אם מדובר בנכסים של גוגל כמו יוטיוב, ג'ימייל או דף החיפוש. ובים אם מדובר בשותפי החיפוש, אתרים, ערוצי יוטיוב, אפליקציות ועוד שותפים שהסכימו להקציב חלק מהשטח שלהם לטובת הצגת מודעות בגוגל בתמורה לתשלום.

אילו רשתות פרסום קיימות בגוגל?

גוגל פיתחה במהלך השנים מספר רשתות פרסום כאשר כל אחת תעזור לנו להשיג מטרה אחרת:

רשת החיפוש

רשת החיפוש בגוגל היא המקום שבו ניתן לקדם ביטויי חיפוש שונים בתוך מנוע החיפוש במטרה לקבל תנועה מחיפושים של שאילתות רלוונטיות. ניתן לומר בוודאות כי רשת החיפוש היא מנוע ההכנסות העיקרי של גוגל ואחראיות למרבית הפעילות הכלכלית של גוגל. ניהול קמפינים בגוגל בתוך רשת החיפוש עובדים בצורה הבאה:

  1. מחקר מילות מפתח במטרה להבין מה כמות החיפושים לכל ביטוי שרלוונטי אלינו
  2. בנייה של קמפיין לפי מילות מפתח, קבוצות מודעות, תוספים והגדרות נוספות
  3. בניית עמוד נחיתה או אתר שיקלוט את התנועה וימיר את הגולשים הנכנסים לרכישות או פנייה של מתעניינים.

היתרון המרכזי של רשת החיפוש היא העובדה שגולשים מחפשים בגוגל כאשר הם כבר קיבלו החלטה שהם רוצים לקבל מידע על מוצר או שירות מסויימים. לכן אנחנו לא צריכים לשכנע את הלקוח שהוא צריך את המוצר אלא רק לשכנע אותוש המוצר שלנו הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר בשוק. זאת בניגוד לפייסבוק ששם אנחנו מפרסמים לגולשים שלא בהכרח הביעו עניין במוצר שלנו ואנחנו מניחים שלפי תחומי העניין שלהם הם עשויים להתעניין במוצרים שלנו.

אחד היתרונות העיקריים של השימוש ברשת החיפוש הוא היכולת שלה למקד משתמשים המחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים הקשורים לעסק שלך. משמעות הדבר היא שאתה יכול להגיע ללקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע שבו סביר ביותר שהם יתעניינו בהצעות שלך. בנוסף, רשת החיפוש מאפשרת מיקוד מדויק של מילות מפתח, ומאפשרת לך להתאים את המודעות שלך לשאילתות חיפוש ספציפיות ולשפר את הרלוונטיות שלהן למשתמשים.

רשת המדיה

רשת המדיה היא רשת ענקית של אתרים שבהם ניתן לפרסם באנרים ומודעות מעוצבות של המותג שלנו במגוון רחב של מיקומים ואתרים ברחבי המדיה. איך זה עובד ואיך זה בכלל נוצר..
גוגל הבינה במהלך השנים שהכוח העיקרי שלה הוא בפריסה האדירה וביכולת ניתוח הנתונים המדהימה שלה. גוגל החליטה להקים רשת אתרים שבה כם בעלים של אתר יוכל להצטרף ולהציע את האתר שלו לפרסום באנרים באמצעות התיווך של גוגל. הרשת הזו אגב נקראת גוגל אדסנס ואפשר לקבל עליה מידע נוסף כאן. גוגל אדסנס מאפשרת לכל בעל אתר, לא משנה אם הוא גדול או קטן להצטרף לרשת האתרים ולהטמיע פרסומות של גוגל בתוך האתר. בעל האתר ירוויח כסף מקליקים וחשיפות שיתבצעו בתוך האתר שלו על הפרסומות שגוגל הטמיעה. ככל שתהיה יותר תנועה או קליקים, כך ירוויח בעל האתר יותר כסף מגוגל.
מן הצד השני הלכה גוגל אל מפרסמים גדולים והציעה להם להטמיע את הפרסומים שלהם באתרים מגוונים ברחבי הרשת לפי פילוחים מתקדמים ושיטות מעקב חכמות במיוחד. 
כך יצאו שני הצדדים נשכרים, בעלי אתרים מצליחים לייצר הכנסה מפרסום באנרים באתר שלהם ואילו המפרסמים מקבלים פריסה נרחבת של אתרים בהם ניתן לפרסם בצורה חכמה ומדויקת.
 

יתרונות השימוש ברשת המדיה

אחד היתרונות העיקריים של השימוש ברשת המדיה הוא היכולת שלה להגביר את הנראות והמודעות למותג. ניתן להציג מודעות ויזואליות למשתמשים כשהם גולשים באתרי אינטרנט, צופים בסרטונים או משתמשים באפליקציות, כדי לשמור על המותג שלך בתודעה גם כשהם לא מחפשים באופן פעיל את המוצרים או השירותים שלך. בנוסף, רשת המדיה מציעה מגוון אפשרויות פילוח, כגון פילוח הקשרי, פילוח מיקום ופילוח קהלים, ומאפשרת לך להגיע למשתמשים על סמך תחומי העניין, הנתונים הדמוגרפיים וההתנהגות המקוונת שלהם. מעבר לכך רשת המדיה מצוינת לקמפיין רימרקטינג שעוקב אחר הגולשים שהיו אצלך באתר!

שיטות עבודה מומלצות ליצירת קמפיינים ברשת המדיה

כדי ליצור קמפיינים אפקטיביים ברשת המדיה, התמקדו בעיצוב מודעות מושכות מבחינה חזותית שמעבירות את מסר המותג שלכם ומהדהדות עם קהל היעד שלכם. השתמש בתמונות באיכות גבוהה, בקופי מושך של מודעות ובקריאה ברורה לפעולה כדי לעודד משתמשים לקיים אינטראקציה עם המודעות שלך. בנוסף, נצלו את אפשרויות הפילוח המתקדמות הזמינות ברשת המדיה, כגון שיווק מחדש (רימרקטינג), כדי להגיע למשתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם המותג שלך. לבסוף, נטרו ומטבו את מסעות הפרסום שלכם באופן קבוע, תוך התאמת הצעות מחיר, קריאייטיב למודעות ופילוח לפי הצורך כדי לשפר את הביצועים ולמקסם את החזר ההשקעה.

בתמונה מודעה של רשת המדיה מצד ימין כבאנר באתר החדשות מאקו

רשת היוטיוב

רשת היוטיוב היא פלטפורמת פרסום רבת עוצמה המאפשרת לך להגיע למשתמשים באמצעות מודעות וידאו ביוטיוב ובאתרים שותפי וידאו אחרים. עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, יוטיוב מציע הזדמנות חסרת תקדים ליצור אינטראקציה עם קהל עצום ולהגביר מודעות, התחשבות והמרות למותג. מודעות יוטיוב מגיעות בפורמטים שונים, כגון מודעות מוזרמות, מודעות לגילוי סרטונים ועוד, ומאפשרות לכם ליצור תוכן וידאו בעל השפעה שידבר לקהל היעד שלכם.

יתרונות השימוש ברשת יוטיוב

אחד היתרונות העיקריים של השימוש ברשת יוטיוב הוא היכולת שלה למשוך משתמשים עם תוכן וידאו סוחף שיכול לספר את סיפור המותג שלך ולהציג את המוצרים או השירותים שלך ביעילות. בנוסף, יוטיוב מציע אפשרויות פילוח מתקדמות, כולל פילוח דמוגרפי, תחומי עניין ואפילו ניתן לשים סרטון על פני ערוץ יוטיוב אחר, כדי לאפשר לכם להגיע למשתמשים שסביר ביותר שיתעניינו בהצעות שלכם. לבסוף, מודעות יוטיוב מחויבות על בסיס עלות לצפייה (CPV), כלומר אתה משלם רק כאשר משתמש צופה במשך זמן מסוים של המודעה שלך או מקיים אינטראקציה איתה, מה שמבטיח שהוצאות הפרסום שלך מנוצלות ביעילות.

שיטות מומלצות ליצירת קמפיינים לפרסום ברשת יוטיוב

כדי ליצור קמפיינים מוצלחים ברשת יוטיוב, התמקדו בהפקת תוכן וידאו איכותי שימשוך את תשומת הלב של המשתמשים ויעביר את מסר המותג שלכם בצורה יעילה. שמור על סרטונים תמציתיים ומרתקים, עם קריאה חזקה לפעולה שמעודדת משתמשים לבצע את הפעולה הרצויה, כגון ביקור באתר שלך או ביצוע רכישה. בנוסף, מנפו את אפשרויות הפילוח המתקדמות הזמינות ביוטיוב כדי להגיע למשתמשים שסביר ביותר שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלכם. לבסוף, נטרו ומטבו את מסעות הפרסום שלכם באופן קבוע, תוך התאמת הצעות מחיר, קריאייטיב למודעות ופילוח לפי הצורך כדי לשפר את הביצועים ולמקסם את החזר ההשקעה.

פרסום בגוגל שופינג

מהו גוגל שופינג?

גוגל שופינג היא פלטפורמת פרסום מיוחדת שנועדה להציג את המוצרים שלך ישירות בתוך תוצאות החיפוש של גוגל ובכרטיסייה גוגל שופינג . כשמשתמשים מחפשים מוצרים ספציפיים, מודעות הקניות שלך יכולות להופיע לצד תוצאות החיפוש האורגניות או מעליהן, ולהציג תמונות מוצרים, מחירים ומידע רלוונטי אחר. פורמט מודעה חזותי ואינפורמטיבי זה יכול לעזור לקדם גילוי, התחשבות והמרות של מוצרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור עסקי מסחר אלקטרוני.

יתרונות השימוש ברשת הקניות

אחד היתרונות העיקריים של השימוש בגוגל שופינג הוא היכולת שלה להביא תנועה מוסמכת מאוד לחנות המסחר האלקטרוני שלך. מודעות גוגל שופינג מפלחות משתמשים שמחפשים באופן פעיל מוצרים דומים לשלך, ומגדילות את הסבירות שהם ילחצו על המודעה ויבצעו רכישה. בנוסף, האופי החזותי של מודעות גוגל שופינג יכול לעזור למוצרים שלך לבלוט בתוצאות החיפוש ולעודד משתמשים להמשיך ולחקור את ההצעות שלך.

שיטות מומלצות ליצירת קמפיינים בגוגל שופינג

כדי ליצור קמפיינים מוצלחים ברגוגל שופינג, חיוני למטב את פיד נתוני המוצרים ולוודא שהוא מכיל מידע מדויק ועדכני על המוצרים שלך. השתמש בתמונות באיכות גבוהה, תיאורי מוצרים מפורטים ותמחור תחרותי כדי להפוך את המודעות שלך למושכות יותר למשתמשים. בנוסף, נצל את אפשרויות הפילוח והצעות המחיר המתקדמות הזמינות ברשת הקניות, כגון קבוצות מוצרים ותוויות מותאמות אישית, כדי למטב את מסעות הפרסום שלך לקבלת ביצועים והחזר ROI מרביים. לבסוף, נטר ומטב את מסעות הפרסום שלך באופן קבוע, תוך התאמת הצעות מחיר, נתוני מוצרים ופילוח לפי הצורך כדי לשפר את הביצועים ולמקסם את החזר ההשקעה.

פרסום בגוגל שופינג היא דרך נהדרת להיחשף כעסק של איקומרס

רשת דוא"ל (דיסקברי)

מהי רשת הדואר האלקטרוני?

רשת הדוא"ל, הידועה גם בשם Gmail Sponsored Promotions (GSP), מאפשרת לך להגיע למשתמשים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלהם בג'ימייל באמצעות מודעות ממוקדות. מודעות אלה מופיעות בלשונית קידומים בחשבונות ג'ימייל של המשתמשים ויכולות להתרחב לפורמט אינטראקטיבי גדול יותר כשלוחצים עליהן. רשת הדואר האלקטרוני מציעה אפשרויות פילוח מתקדמות, כגון פילוח קהל לפי מילות מפתח, נתונים דמוגרפיים וזיקה, ומאפשרת לך להגיע למשתמשים שסביר ביותר שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלך.

יתרונות השימוש ברשת הדואר האלקטרוני

אחד היתרונות העיקריים של השימוש ברשת הדואר האלקטרוני הוא היכולת שלה לטרגט משתמשים בסביבה אישית ומרתקת מאוד – תיבת הדואר הנכנס שלהם. זה יכול לעזור למודעות שלך לבלוט על פני מסרים שיווקיים אחרים וללכוד את תשומת הלב של המשתמשים בצורה יעילה יותר. בנוסף, האופי האינטראקטיבי של מודעות GSP מאפשר לך לכלול מדיה עשירה, כגון תמונות, סרטונים וקישורים, מה שהופך את המודעות שלך למרתקות ואינפורמטיביות יותר.

שיטות עבודה מומלצות ליצירת קמפיינים ברשת הדואר האלקטרוני

כדי ליצור קמפיינים אפקטיביים ברשת הדוא"ל, התמקד בעיצוב מודעות מושכות ומושכות מבחינה חזותית שידברו לקהל היעד שלך. השתמש בתמונות באיכות גבוהה, בקופי משכנע ובקריאה ברורה לפעולה כדי לעודד משתמשים לקיים אינטראקציה עם המודעות שלך. בנוסף, מנף את אפשרויות הפילוח המתקדמות הזמינות ברשת הדוא"ל, כגון שיווק מחדש, כדי להגיע למשתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם המותג שלך. לבסוף, נטר ומטב את מסעות הפרסום שלך באופן קבוע, תוך התאמת הצעות מחיר, קריאייטיב למודעות ופילוח לפי הצורך כדי לשפר את הביצועים ולמקסם את החזר ההשקעה.

בחירת הרשת האידיאלית לקמפיין שלכם

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת רשת

כשאתם עושים קידום ממומן בגוגל, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו מטרות הפרסום, קהל היעד והתקציב. כל רשת מציעה יתרונות ייחודיים ואפשרויות פילוח, ולכן חיוני להתאים את יעדי הקמפיין לרשת התומכת בהם בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, אם המטרה העיקרית שלך היא להגביר את המודעות למותג, רשת המדיה או רשת יוטיוב עשויות להתאים יותר, בעוד שרשת הקניות תתאים יותר לעסקים של מסחר אלקטרוני המעוניינים להגדיל את המכירות.

עצות לבחירת הרשת המתאימה

כדי לבחור את הרשת המתאימה לקמפיין, התחילו בהגדרת מטרות הפרסום וקהל היעד. שקול את כוונת המשתמש ואופן הפעולה המשויכים לכל רשת וכיצד הם מתיישרים עם המטרות שלך. בנוסף, הערך את המשאבים הזמינים ליצירת קריאייטיב של מודעות, כגון תמונות, סרטונים וקופי, מכיוון שהדבר ישפיע על יכולתך ליצור קמפיינים אפקטיביים בכל רשת. לבסוף, שקול את התקציב שלך ואת החזר ההשקעה הצפוי עבור כל רשת, שכן זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי איזו רשת סביר ביותר לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלך.

מקרי בוחן של קמפיינים מוצלחים ברשתות שונות

כדי להמחיש את הפוטנציאל של כל רשת גוגל אדס, עיינו בניתוחי המקרים הבאים:

1. עסק קטן השתמש ברשת החיפוש כדי לטרגט משתמשים המחפשים את המוצרים שלהם, וכתוצאה מכך עלייה של 50% בתנועה לאתר ועלייה של 30% במכירות.
2. ארגון ללא מטרות רווח מינף את רשת המדיה כדי להעלות את המודעות לאירוע קרוב, וכתוצאה מכך חלה עלייה של 300% בהרשמה לאירוע.
3. מותג מוצרי צריכה אלקטרוניים השתמש ברשת יוטיוב כדי להציג תכונות ויתרונות של מוצרים, מה שהוביל לעלייה של 25% בהתחשבות במותג ולעלייה של 10% במכירות.
4. חנות מסחר אלקטרוני ניצלה את רשת הקניות כדי לקדם את המוצרים הנמכרים ביותר שלה, וכתוצאה מכך גידול של 40% בהכנסות ועלייה של 20% בערך ההזמנה הממוצע.
5. חברת תוכנה B2B מינפה את רשת הדוא"ל כדי לטרגט לקוחות פוטנציאליים, מה שהביא לעלייה של 60% בלידים ולעלייה של 15% בעסקאות סגורות.

רימרקטינג: שיפור הביצועים בפרסום בגוגל

מהו רימרקטינג?

שיווק מחדש הוא אסטרטגיית פרסום רבת עוצמה המאפשרת לך להציג מודעות למשתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלך. על ידי מיקוד משתמשים שכבר הביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך, שיווק מחדש יכול לעזור לך ליצור מעורבות מחודשת של משתמשים אלה ולעודד אותם לחזור לאתר שלך ולהשלים פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר.

חשיבות הרימרקטינג בגוגל אדס

רימרקטינג הוא מרכיב חיוני באסטרטגיה מוצלחת של גוגל אדס, מכיוון שהוא יכול לעזור לכם להגדיל את האפקטיביות של הקמפיינים שלכם ולמקסם את ההחזר על ההשקעה. על ידי פילוח משתמשים שכבר מכירים את המותג שלך, שיווק מחדש יכול לעזור לך להשיג יותר המרות, להגדיל את ערך חיי הלקוח ולשפר את הביצועים הכוללים של הקמפיין.

שיטות עבודה מומלצות ליישום אסטרטגיות רימרקטינג

כדי ליישם אסטרטגיית רימרקטינג מוצלחת, התחל ביצירת רשימות רימרקטינג שמפלחות את המבקרים באתר שלך על סמך התנהגותם ורמת המעורבות שלהם באתר שלך. זה יאפשר לך ליצור מודעות ממוקדות ומותאמות אישית שידברו לכל פלח קהל. בנוסף, עצבו את מודעות הרימרקטינג שלכם עם מסר ברור וקריאה לפעולה שמעודדת משתמשים לחזור לאתר שלכם ולהשלים פעולה רצויה. לבסוף, נטרו ומטבו את מסעות הפרסום שלכם לרימרקטינג באופן קבוע, התאימו הצעות מחיר, קריאייטיב למודעות ופילוח לפי הצורך כדי לשפר את הביצועים ולמקסם את החזר ההשקעה.

קידום אתרים אורגני בגוגל

אבל, רגע לפני שאנחנו מתחילים,
יש משהו שחשוב להבין…

מה חשוב להבין לפני שמתחילים במסע פרסום בגוגל?

אז כדי להבין אם קידום ממומן בגוגל מתאים לכם, צריך להבין את שיטת העבודה והעלויות בפרסום שכזה.
פרסום עסקים בגוגל דורש תקציב פרסום מוגדר וקבוע מראש. היתרון המשמעותי בניהול קמפיינים בגוגל הוא יכולת השליטה והמדידה שיש לנו על התוצאות.
כל לקוח אצלנו בחברה מקבל דו"ח מסודר ויודע בדיוק על מה הוא שילם ומה התוצאות המדויקות שהוא קיבל באותו חודש.
שיטת המדידה בגוגל ADS היא נוחה ופשוטה ומאפשרת לנו להבין כל הזמן האם החזר ההשקעה של הלקוח שלנו חיובי ומה צריך לעשות כדי לשפר את התוצאות.
מעבר לתקציב אנו חייבים שיהיה לנו נכס אינטרנטי כלשהוא אליו יגיעו הגולשים לאחר לחיצה על המודעה שלכם.
מחלקת בניית אתרים אצלנו בחברה תבנה עבורכם אתר אינטרנט מותאם לקידום ממומן בגוגל או לחלופין נבנה עבורכם דף נחיתה שיהיה מדויק ויעיל בכדי לייצר כמה שיותר לידים ותוצאות עבור העסק שלכם.

מחפשים חברה אמינה לפרסום בגוגל?

אז קדימה למה אתם מחכים?

איך בוחרים נכון בחברה המתמחה בקידום ממומן בגוגל?

בכל מה שקשור לפרסום ממומן בגוגל – הדבר החשוב ביותר הוא המיומנות של משרד הפרסום שלכם.
מיומנות נרכשת בהרבה מאוד שעות עבודה על קמפיינים ומסעות פרסום בגוגל.
אצלנו בחברה נמצאים ועובדים מנהלי קמפיינים מנוסים ומיומנים עם קילומטראז' של מאות קמפיינים בגוגל, כולם בעלי הסמכה רשמית מטעם גוגל לניהול קמפיינים בגוגל, שימוש בגוגל אנליטיקס ועוד.
חשוב לוודא ולבקש ממשרד הפרסום שלכם דוגמאות לקמפיינים מוצלחים שניהלה החברה ולראות את הדברים העיניים שלכם ולא רק על סמך שיחות טלפון.
דבר אחד אפשר לומר בוודאות על ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל – אם אתם עובדים עם אנשי המקצוע הנכונים, ניתן להגיע לתוצאות מצויינות פשוט כי שם המשחק כאן הוא מיומנות ומומחיות.

מצורפת דוגמא לסרטון הדרכה המציג את המערכת החדשה לפרסום בגוגל – Google Ads

השיטה שלנו להצלחה בניהול קמפיינים בגוגל

מחלקת ה-PPC שלנו תשמח לייעץ לכם ולבדוק עבורכם היתכנות של קמפיין גוגל רווחי לעסק שלכם.
התהליך מתחיל בשיחת ייעוץ ראשונית חינמית לחלוטין עם מומחי שיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים אצלנו בחברה, בסיכום השיחה נוכל לדעת טוב יותר מה מתאים לעסק שלכם, מה תקציב הפרסום שלכם ומה הציפייה שלכם מניהול הקמפיינים בגוגל.
לאחר מכן אנו נבצע עבורכם מחקר מקיף של עלויות וכדאיות כלכלית לניהול קמפיינים ממומנים בגוגל עבור העסק שלכם – אנו נוודא שהמחירים לקליק והעלויות הצפויות ישאירו את הקמפיין שלכם רווחי ומאושר כל הדרך אל הלקוחות שמחפשים אתכם בגוגל.

מחפשים חברה אמינה לפרסום בגוגל?

אז קדימה למה אתם מחכים?