ניהול דף פייסבוק

דף פייסבוק עסקי הוא כרטיס הביקור של כל חברה ועסק אל מול קהל הלקוחות הקיים וקהל היעד הפוטנציאלי שלה. אמנם בשנים האחרונות מרבית התוצאות המתקבלות בפייסבוק לעסקים מגיעות בעיקר מפרסום ממומן בפייסבוק, יחד עם זאת ניהול דף פייסבוק בצורה קבועה ומעניינת זה אחד מהדברים החשובים ביותר כדי למשוך קהל רלוונטי, לייצר נראות וחשיפה איכותיים למותג שלכם וכמובן הכי חשוב, לשמור על קשר רציף וקבוע עם קהל הלקוחות שלכם.

מי צריך עמוד עסקי בפייסבוק?

האמת? כל עסק צריך את זה (-:
כיום כל לקוח פוטנציאלי שרוצה להתרשם מחברה או ממוצר מסוים, מחפש את שם החברה בפייסבוק ובוחן את עמוד הפייסבוק של החברה. לקוחות פוטנציאליים בוחנים את הביקורות שנתנו גולשים אחרים בעמוד הפייסבוק של החברה, רואים את הקו העיצובי של החברה, המבצעים וההטבות ולמעשה מנסים להבין מול איזה חברה או מותג הם עומדים.
בשלב זה חשוב מאוד לתת את החוויה הטובה ביותר לקהל הלקוחות שלכם. עמוד פייסבוק שנראה טוב, עם מסרים מעניינים, פוסטים יצירתיים וביקורות ותגובות חיוביות, יוצרות אצל כל לקוח פוטנציאלי תחושה חיובית לגבי המותג שלכם וכך עולה באופן משמעותי הסיכוי שהוא יצור אתכם קשר ויבקש לקבל מידע נוסף.

שימו לב שבניהול עמוד עסקי בפייסבוק אנחנו אמורים כל הזמן למשוך את תשומת ליבם של הגולשים באמצעות תכנים מעניינים גרפיקה מרהיבה בניגוד לקידומים אחרים בפלטפורמות אחרות כמו קידום אתרים אורגני בגוגל שבאמצעותו אנו נחשפים לגולשים שממילא רצו לקבל מידע על עולם התוכן של העסק שלנו.

השיטה שלנו להצלחה בניהול דף פייסבוק עסקי

בזכות הניסיון הרב שצברנו בניהול של מאות עמודים עסקיים בפייסבוק בשנים האחרונות, פיתחנו שיטה יעילה ומנצחת לניהול וקידום עמודים עסקיים בפייסבוק.

מחקר וגיבוש אסטרטגיה

לפני שאנו ניגשים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק אנו חוקרים בצורה מעמיקה את קהל היעד המבוקש של העסק שלכם, בוחנים ובודקים את הפעילות של המתחרים שלכם בפייסבוק, בוחנים את הסביבה העסקית בה אתם נמצאים ומסיקים מכך את כל המסקנות.
בשלב זה אנו מגבשים עבורכם אסטרטגיה מסודרת של פעילות נכונה בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק.
אנו מחליטים יחד אתכם על כמות הפוסטים השבועית המומלצת, כמה כסף כדאי להשקיע בקידום הפוסטים בעמוד שלכם, איזה סוגי תכנים ופינות כדאי להעלות באופן קבוע בעמוד הפייסבוק שלכם ועוד.

*חשוב לציין שלעתים במהלך המחקר אנו מגלים שלעסק שלכם דווקא מתאימה פלטפורמה אחרת כמו קידום באינסטגרם בנוסף לפעילות בפייסבוק כמובן חושבים יחד אתכם איך בונים גם באינסטגרם אסטרטגיה מנצחת לפרסום העסק שלכם.

הגדרת מטרות ויעדים

אחד האתגרים בניהול עמוד עסקי הוא נושא המדידה והגדרת המטרות. הרי בניגוד לניהול קמפיין ממומן בפייסבוק, כשאנו מנהלים עמוד עסקי אין לנו טבלה מסודרת של תוצאות ולידים ולפעמים אנו מתקשים במדידה של התוצאות המתקבלות מניהול קבוע של העמוד העסקי.
בדיוק משום כך אנו דוגלים בהגדרה ברורה של יעדים ומטרות בניהול עמוד עסקי:
– כמה אנשים אנחנו רוצים שיראו את העמוד העסקי שלנו בכל חודש
– האם אני רוצה להוציא כסף כדי שיותר אנשים יראו את הפוסטים שלי וכמה כסף?
– מה אני רוצה שיקרה כתוצאה מפרסום הפוסטים בעמוד שלי
– כמה תוכן מעניין אני באמת מסוגל לייצר

הגדרת הנושאים והתכנים שיועלו בדף הפייסבוק העסקי

לאחר שהבנו מה המטרות שלנו ומה האסטרטגיה, אנו מגדירים את הנושאים עליהם נדבר בעמוד הפייסבוק שלנו ומתחילים בהפקת החומרים, גרפיקות, מאמרים עוד.
לדוגמא: במקרה ואנו עובדים עם עסקים פרסונליים שזקוקים למיתוג אישי מצד בעל העסק, במסגרת הפרסום בפייסבוק אנו מעצימים את הנוכחות של בעל העסק בפרסומים ומציגים אותו כמה שיותר.
עסקים אחרים זקוקים ליותר תוכן וידאו, מדריכים, סרטוני מוצר ולמעשה לכל לקוח אנו מתאימים את הנושאים והתכנים שכדאי להעלות בעמוד העסקי.

*אנו שמים דגש על כתיבה שיווקית איכותית לעסק שלכם כך שכל פוסט ותוכן שיוצא בעמוד מנוסח על ידי קופירייטר מוכשר ומקצועי.

בניית גאנט תוכן ופוסטים חודשי

השלב האחרון לפני תחילת העבודה השוטפת הוא בנייה של גאנט פוסטים חודשי ללקוח. המטרה היא לייצר תכנית שנתית של תכנים ופוסטים כך שנדע מראש מה אמור לעלות בעמוד ומתי ונדע להיערך בהתאם.התכנית עשויה להשתנות כל הזמן ולהתעדכן בהתאם לצרכי העסק והשוק אבל תכנית פוסטים נכונה מייצרת קו פרסומי יציב וברור לעסק ועוזרת לשאר המחלקות להתיישר בהתאם לכך.את הגאנט אנו שולחים בתחילת כל חודש ללקוח ונותנים לו אפשרות להאיר, להוסיף ולדייק את התכנים והמסרים שהכנו עבורו.כל התכנים שיועלו בעמוד עולים לפי תכנית מסודרת, מובנית וכזו שעונה על הצרכים של בית העסק מצד אחד ומציגה את הערכים והתועלות של העסק אל הלקוחות מצד שני.

רוצה לדבר

עם מומחה לבניית אתרים ללא עלות?

דף עסקי בפייסבוק, פרופיל אישי בפייסבוק וקבוצות בפייסבוק – מה ההבדלים?

דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק הוא פרופיל ציבורי שתוכנן במיוחד לעסקים, מותגים, ארגונים ודמויות ציבוריות. הוא מאפשר לעסקים להציג את המוצרים והשירותים שלהם, לשתף עדכונים ולקיים אינטראקציה עם לקוחות ואוהדים באופן רשמי. דפים עסקיים מגיעים עם תכונות וכלים נוספים שיעזרו לנהל את הדף, לנתח ביצועים ולהפעיל קמפיינים פרסומיים.

חלק מהתכונות והיתרונות העיקריים של דף עסקי כוללים:

1. גישה לנתוני השימוש של פייסבוק: נתוני שימוש מספקים נתונים וניתוחים חשובים על ביצועי הדף, הפוסטים והקהל שלך. מידע זה יכול לעזור לך לחדד את אסטרטגיית התוכן שלך ולמטב את הדף שלך למעורבות מרבית.
2. יכולות פרסום: דפים עסקיים יכולים ליצור ולהפעיל קמפיינים ממוקדים בפייסבוק, באינסטגרם וב-Audience Network כדי להגיע לקהל גדול יותר ולהשיג יעדים ספציפיים.
3. תפקידי ניהול מרובים: לדפים עסקיים יכולים להיות כמה מנהלים עם רמות הרשאה שונות, מה שמקל על שיתוף הפעולה והניהול של הדף עם צוות.
4. לחצן קריאה לפעולה: דפים עסקיים יכולים להוסיף לחצן קריאה לפעולה (CTA) בראש הדף שלהם, המורה למשתמשים לבצע פעולה ספציפית, כגון ביקור באתר או ביצוע רכישה.

פרופיל אישי בפייסבוק

דף אישי, המכונה גם פרופיל אישי, הוא חשבון של אדם בפייסבוק. הוא מיועד לשימוש לא מסחרי ומשמש כפלטפורמה למשתמשים ליצור קשר עם חברים ובני משפחה, לשתף עדכונים ולהשתתף בשיחות. דפים אישיים גם מאפשרים למשתמשים להצטרף לקבוצות, לסמן 'אהבתי' בדפים אחרים ולעקוב אחריהם, ולגלות תוכן בפלטפורמה.

כמה מהתכונות והיתרונות העיקריים של דף אישי כוללים:

1. חיבורי חברים: דפים אישיים יכולים להתחבר למשתמשים אחרים על ידי שליחה וקבלה של בקשות חברות, יצירת רשת חיבורים.
2. אוסף החדשות: לדפים אישיים יש אוסף חדשות מותאם אישית, המציג עדכונים ותוכן מחברים ומדפים שהם עוקבים אחריהם.
3. הגדרות פרטיות: לדפים אישיים יש הגדרות פרטיות הניתנות להתאמה אישית, המאפשרות למשתמשים לקבוע מי יראה את התוכן והמידע האישי שלהם.
4. Facebook Stories: דפים אישיים יכולים ליצור ולשתף Facebook Stories, תכונה המאפשרת למשתמשים לפרסם עדכונים זמניים בצורת תמונות, סרטונים וטקסט שנעלמים לאחר 24 שעות.

קבוצות פייסבוק

קבוצת פייסבוק היא מרחב בפלטפורמה שבו משתמשים יכולים להיפגש כדי לדון ולשתף מידע על נושא או עניין מסוים. קבוצות יכולות להיות ציבוריות, פרטיות או סודיות, בהתאם לרמת הפרטיות והנגישות הרצויה. הם יכולים להיווצר על ידי יחידים או ארגונים ולשמש פלטפורמה לחיבור עם אנשים בעלי דעות דומות, שיתוף משאבים וטיפוח קהילה.

חלק מהתכונות והיתרונות העיקריים של קבוצות פייסבוק כוללים:

1. דיונים קבוצתיים: קבוצות מספקות מרחב למשתמשים להשתתף בשיחות, לשאול שאלות ולשתף תוכן הקשור לנושא או לנושא של הקבוצה.
2. אירועים והכרזות: מנהלי קבוצות יכולים ליצור אירועים ולפרסם הכרזות כדי לעדכן את החברים ולשמור על מעורבותם.
3. שיתוף קבצים ושיתוף פעולה: קבוצות יכולות לשתף קבצים, תמונות וסרטונים עם חברים, מה שמקל על שיתוף פעולה ושיתוף משאבים.
4. ניהול והנחיית חברים: מנהלי קבוצות יכולים לנהל חברות, לאשר או לדחות בקשות להצטרף ולנהל תוכן כדי לשמור על סביבה חיובית וממוקדת.

השוואת ניהול דף פייסבוק, דפים אישיים וקבוצות

מתי להשתמש בכל סוג

– השתמש בדף עסקי אם אתה רוצה לקדם את העסק, המותג או הארגון שלך ולקבל גישה לכלי ניתוח ופרסום.
– שימוש בדף אישי למטרות לא מסחריות, יצירת קשר עם חברים ובני משפחה וגילוי תוכן בפלטפורמה.
– השתמש בקבוצת פייסבוק כדי ליצור קהילה סביב נושא או עניין מסוים ולעסוק בדיונים עם אנשים בעלי דעות דומות.

מגבלות ואתגרים

– דפים עסקיים עשויים להיאבק בתפוצה אורגנית בגלל האלגוריתם של פייסבוק שמתעדף תוכן מחברים ובני משפחה בניוז פיד של המשתמשים.
– דפים אישיים אינם מתאימים למטרות מסחריות ויש להם מגבלות על מספר החברים שיכולים להיות להם (כרגע 5,000).
– קבוצות פייסבוק עשויות לדרוש ניהול פעיל יותר ומתינות כדי לשמור על סביבה חיובית וממוקדת.

קידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני מתייחס לתהליך של הגדלת התפוצה והמעורבות של דף הפייסבוק שלך ללא שימוש בפרסום ממומן. למרות שהאלגוריתם של פייסבוק הפך את השגת תפוצה אורגנית למאתגרת יותר עבור דפים, הוא עדיין חלק חיוני בכל אסטרטגיית מדיה חברתית מוצלחת. קידום אורגני עוזר לכם לבנות קשר אמיתי עם הקהל שלכם, מטפח אמון ואמינות ומספק תובנות חשובות לגבי התוכן שמדבר לעוקבים שלכם.

ניהול דף פייסבוק נכון – אופטימיזציה של דף הפייסבוק שלך

תמונות פרופיל ונושא

תמונות הפרופיל והנושא שלך הן הדברים הראשונים שמשתמשים רואים כשהם מבקרים בדף שלך, ולכן חיוני ליצור רושם ראשוני חזק. ודא שתמונת הפרופיל שלך מייצגת בבירור את המותג שלך, כגון לוגו או תמונה מזוהה. תמונת הנושא שלך צריכה להיות מושכת מבחינה חזותית ולהעביר את המסר של המותג שלך או להציג את המוצרים והשירותים שלך. זכור לבצע אופטימיזציה של התמונות שלך למכשירים ניידים, מכיוון שרוב משתמשי פייסבוק ניגשים לפלטפורמה מהסמארטפונים שלהם.

מקטע אודות

המקטע אודות בדף שלך הוא הזדמנות לספק מידע חיוני על העסק שלך, כגון האתר שלך, פרטים ליצירת קשר ותיאור קצר של מה שאתה עושה. הקפד למלא סעיף זה במלואו ולשמור על המידע מעודכן. מקטע אודות מובנה היטב לא רק יעזור למשתמשים לקבל מידע נוסף על העסק שלך, אלא גם ישפר את נראות הדף בתוצאות החיפוש.

לחצן קריאה לפעולה

לחצן הקריאה לפעולה (CTA) בראש הדף הוא כלי רב עוצמה שמכוון משתמשים לבצע פעולה ספציפית, כגון ביקור באתר שלך, הזמנת שירות או ביצוע רכישה. בחר קריאה לפעולה שמתאימה ליעדים העסקיים שלך וודא שהיעד המקושר מספק חוויית משתמש חלקה.

אסטרטגיות תוכן בניהול דף פייסבוק

תדירות הפרסום ועיתויו

עקביות היא המפתח כשמדובר בפרסום בדף הפייסבוק שלך. קבעו לוח זמנים לפרסום שמתאים לעסק ולקהל שלכם, במטרה להגיע לפחות ל-3-5 פוסטים בשבוע. התנסו בזמני פרסום שונים כדי לקבוע מתי הקהל שלכם הכי פעיל ומעורב. זכרו שאיכות חשובה יותר מכמות, לכן התמקדו ביצירת תוכן איכותי שידבר לעוקבים שלכם.

סוגי תוכן ופורמטים בפייסבוק

גוון את תמהיל התוכן שלך על ידי שילוב מגוון סוגי תוכן ופורמטים, כגון תמונות, סרטונים, קישורים ועדכוני טקסט. זה יעזור לשמור על הדף רענן ומושך וגם יאפשר לך לבדוק וללמוד איזה תוכן משיג את הביצועים הטובים ביותר עם הקהל שלך. כמה פורמטי תוכן פופולריים כוללים:

1. תמונות: תמונות וגרפיקה באיכות גבוהה המציגות את המוצרים, השירותים או הרגעים מאחורי הקלעים שלך.
2. סרטונים: סרטונים קצרים המדגימים את המוצרים שלכם, משתפים טיפים או מדריכים או מספרים סיפור.
3. קישורים: שתף מאמרים רלוונטיים, פוסטים בבלוג ומשאבים מהאתר שלך או ממקורות אחרים.
4. עדכוני טקסט: שתף עדכונים, ציטוטים או שאלות כדי למשוך את הקהל שלך בשיחה.

פילוח קהל בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לך לפלח את הפוסטים בדף שלך לפלחי קהל ספציפיים על סמך גורמים כגון גיל, מין, מיקום ותחומי עניין. זה יכול לעזור לך להתאים את התוכן שלך כך שידבר לקבוצות קהל שונות וישפר את המעורבות הכוללת שלך. התנסה בפילוח קהל כדי לראות אם הוא עוזר לך להגיע למשתמשים רבים יותר וליצור מעורבות רבה יותר בתוכן שלך.

מעורבות ובניית קהילה

מענה לתגובות ולהודעות

אינטראקציה עם הקהל היא היבט חיוני של קידום אורגני בפייסבוק. הקפד להשיב לתגובות ולהודעות בזמן ובצורה מועילה, מכיוון שזה יטפח תחושה של קהילה ויעודד משתמשים נוספים לקיים אינטראקציה עם הדף שלך. בנוסף, אינטראקציה עם הקהל שלך יכולה לספק תובנות חשובות לגבי הצרכים, ההעדפות והמשוב שלהם.

עידוד תוכן שנוצר על ידי משתמשים

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) מתייחס לתוכן שנוצר ושותף על ידי הלקוחות או האוהדים שלך, כגון תמונות, סרטונים, ביקורות או המלצות. עידוד תוכן UGC יכול לעזור להגביר את התפוצה והמעורבות האורגניות של הדף שלך, מכיוון שמשתמשים נוטים יותר לתת אמון ולשתף תוכן מעמיתיהם. ניתן לעודד תוכן UGC על ידי:

1. אירוח תחרויות או מתנות המחייבות את המשתמשים לשתף תוכן המציג את המוצרים או השירותים שלך.
2. הצגת תוכן שנוצר על ידי משתמשים בדף שלך, תוך מתן קרדיט ליוצרים.
3. בקשת ביקורות או המלצות ושיתופן בדף שלך.

שיתוף פעולה עם משפיעים ושותפים

שיתוף פעולה עם משפיענים, שותפים או עסקים אחרים בתעשייה שלך יכול לעזור להרחיב את התפוצה והאמינות שלך בפייסבוק. חפש הזדמנויות ליצור תוכן במשותף, לארח אירועים משותפים או לשתף תוכן זה של זה בדפים המתאימים. זה יכול להציג את המותג שלך לקהלים חדשים ולהגדיל את התנועה האורגנית לדף שלך.

ניהול דף בפייסבוק – יצירת תוכן מושך לפייסבוק

דמוגרפיה

הבנת קהל היעד שלך היא קריטית ליצירת תוכן שמהדהד ומניע מעורבות. התחל בניתוח הנתונים הדמוגרפיים הקיימים של הקהל, כגון גיל, מין, מיקום ותחומי עניין. ניתן למצוא מידע זה בנתוני השימוש של פייסבוק תחת הלשונית 'אנשים'.

תחומי עניין והעדפות

מעבר לדמוגרפיה, חיוני להבין את תחומי העניין, ההעדפות ונקודות הכאב של הקהל שלך. זה יכול לעזור לך ליצור תוכן שעונה על הצרכים שלהם ולוכד את תשומת הלב שלהם. שקול לערוך סקרים, לקרוא תגובות והודעות, או להשתמש בכלי האזנה חברתית כדי לאסוף תובנות לגבי תחומי העניין וההעדפות של הקהל שלך.

פיתוח אסטרטגיית תוכן

נושאים ונושאי תוכן

עם הבנה ברורה של קהל היעד שלך, אתה יכול להתחיל לפתח אסטרטגיית תוכן התואמת את האינטרסים והצרכים שלהם. התחילו בסיעור מוחות של נושאי תוכן ונושאים רלוונטיים לעסק ולקהל שלכם. ערכות נושא אלה יכולות לשמש מסגרת לתכנון התוכן שלך ולהבטיח שהדף שלך יישאר ממוקד ועקבי.

תמהיל תוכן ופורמטים

כפי שהוזכר קודם לכן, גיוון תמהיל התוכן שלך חיוני לשמירה על רעננות ומעורבות של הדף שלך. שקול לשלב שילוב של פורמטי תוכן, כגון תמונות, סרטונים, קישורים ועדכוני טקסט. בנוסף, התנסה בסוגי תוכן שונים, כגון תוכן חינוכי, תוכן שיווקי ותוכן מבדר. זה יעזור לך לבדוק וללמוד איזה תוכן משיג את הביצועים הטובים ביותר עם הקהל שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

יצירת תוכן באיכות גבוהה

כתיבת כיתובים משכנעים

כיתובים ממלאים תפקיד מכריע בלכידת תשומת הלב של הקהל ובהעברת המסר שלך. הקפידו לכתוב כיתובים משכנעים, תמציתיים, ברורים ומרתקים. שקול להשתמש בטכניקות של סיפור סיפורים, לשאול שאלות או לכלול קריאות לפעולה כדי לעודד משתמשים לקיים אינטראקציה עם התוכן שלך.

עיצוב פריטים חזותיים המושכים את העין

פריטים חזותיים הם כלי רב-עוצמה למשיכת תשומת לב ולהעברת המסר שלך בפייסבוק. ודא שהפריטים החזותיים שלך איכותיים, מותאמים למותג ורלוונטיים לתוכן שלך. שקול להשתמש בלוח צבעים, טיפוגרפיה וסגנון עקביים כדי ליצור תמונת מותג מגובשת וניתנת לזיהוי.

מדידת ביצועי תוכן

מחווני ביצועי מפתח (KPI)

כדי למדוד את הצלחת התוכן שלך בפייסבוק, חיוני לקבוע מחווני ביצועי מפתח (KPI) שמתאימים ליעדים העסקיים שלך. כמה מחווני KPI נפוצים לתוכן פייסבוק כוללים:

1. תפוצה: מספר המשתמשים הייחודיים שראו את התוכן שלך.
2. מעורבות: מספר הלייקים, התגובות, השיתופים והקליקים על התוכן שלכם.
3. קליקים על קישורים: מספר המשתמשים שלחצו על קישור בתוכן שלך.
4. צמיחת דף: מספר סימוני 'אהבתי' ועוקבים חדשים בדף.

ניתוח תובנות ונתונים

נתח באופן קבוע את נתוני השימוש והנתונים שלך בפייסבוק כדי לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך ולזהות מגמות ודפוסים. זה יכול לעזור לך להבין איזה תוכן מדבר לקהל שלך, אילו פורמטי תוכן משיגים את הביצועים הטובים ביותר ואילו תחומים דורשים שיפור. השתמשו בנתוני שימוש אלה כדי למקד את אסטרטגיית התוכן שלכם ולמטב את הדף למעורבות מרבית.

התאמת אסטרטגיית התוכן שלכם

בהתבסס על הנתונים והתובנות שלך, בצע התאמות לאסטרטגיית התוכן שלך לפי הצורך. זה עשוי לכלול התנסות בפורמטי תוכן חדשים, התאמת תדירות הפרסום או פילוח פלחי קהל שונים. זכור כי מדיה חברתית היא נוף המתפתח ללא הרף, ולכן חיוני להישאר זריז ולהתאים את האסטרטגיה שלך כדי להישאר רלוונטי ומרתק.

ניהול דף פייסבוק – השגת ויראליות בפייסבוק

טריגרים רגשיים

תוכן ויראלי מעורר לעתים קרובות רגשות חזקים, כגון שמחה, הפתעה, כעס או עצב. רגשות אלה מניעים משתמשים לשתף את התוכן עם חבריהם ועוקביהם, ומגבירים את טווח ההגעה והשפעתו. כשאתם יוצרים תוכן לדף הפייסבוק שלכם, חשבו איך אתם יכולים להתחבר לרגשות הקהל וליצור חיבור שמעודד שיתוף.

יכולת שיתוף ורלוונטיות

לתוכן שניתן לשתף בקלות ורלוונטי לקהל רחב יש סיכוי גבוה יותר להפוך לוויראלי. ודא שהתוכן שלך מושך מבחינה חזותית, קל להבנה ונגיש למשתמשים במכשירים שונים. בנוסף, שקול ליצור תוכן עדכני ורלוונטי לאירועים או מגמות עכשוויים, מכיוון שהדבר יכול להגדיל את יכולת השיתוף והאטרקטיביות שלו.

אסטרטגיות ליצירת תוכן ויראלי

סטוריטלינג הוא כלי רב עוצמה ליצירת תוכן ויראלי, מכיוון שהוא עוזר למשתמשים להתחבר למסר שלך ברמה עמוקה יותר. שקול להשתמש בטכניקות של סטוריטלינג כדי לשתף את סיפור המותג שלך, להציג את המוצרים והשירותים שלך או להדגיש סיפורי הצלחה של לקוחות. זכור להתמקד בהעלאת רגשות וביצירת חיבור המעודד משתמשים לשתף את התוכן שלך.

מעקב אחר מגמות וחדשות עכשוויות יכול לעזור לך ליצור תוכן עדכני ורלוונטי שיש לו סיכוי גבוה יותר להפוך ויראלי. שקול להשתתף באתגרים פופולריים של מדיה חברתית, ליצור תוכן סביב נושאים טרנדיים, או לחטוף חדשות (חזרה על אירוע נוכחי או סיפור חדשותי) כדי להגדיל את יכולת השיתוף והאטרקטיביות של התוכן שלך.

אל תחששו להתנסות בפורמטי תוכן וסגנונות שונים כדי לראות מה מדבר לקהל שלכם ומניע מעורבות. זה עשוי לכלול יצירת תוכן וידאו קצר, עיצוב גרפיקה אינטראקטיבית או שימוש בהומור ושנינות בכיתובים שלך. זכור לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתבסס על התובנות והנתונים שלך.

דוגמאות לתוכן ויראלי וסיפורי הצלחה

התבוננות בדוגמאות של תוכן ויראלי וסיפורי הצלחה יכולה לספק השראה ותובנות לאסטרטגיית התוכן שלך. להלן כמה דוגמאות בולטות:

1. אתגר דלי הקרח של ALS: תופעת מדיה חברתית שגייסה מיליוני דולרים למחקר ומודעות ל-ALS על ידי אתגר משתמשים לשפוך דלי מי קרח על ראשם ולמנות אחרים לעשות את אותו הדבר.
2. ציוץ "דאנק בחשיכה" של אוראו: תגובה מתוזמנת וחכמה להפסקת חשמל במהלך הסופרבול שזכתה לאלפי ציוצים מחדש ולייקים.
3. קמפיין "סקיצות יופי אמיתיות" של דאב: סדרת סרטונים עוצמתית שחקרה את תפיסות היופי של נשים לגבי היופי שלהן וקראה תיגר על סטנדרטים חברתיים של יופי, והביאה למיליוני צפיות ושיתופים.

ניהול וניצול רגעים ויראליים

כאשר התוכן שלך הופך ויראלי, חיוני לנהל את תשומת הלב המוגברת ולנצל את ההזדמנות להגדיל את הקהל שלך ולקדם את המותג שלך. כמה טיפים לניהול וניצול רגעים ויראליים כוללים:

1. צרו אינטראקציה עם הקהל שלכם: השיבו לתגובות ולהודעות, הודו למשתמשים על שיתוף התוכן שלכם והשתתפו בשיחות סביב התוכן הוויראלי שלכם.
2. הגבירו את המסר: שקלו להפעיל קמפיין פרסומי ממוקד כדי להגיע לקהל גדול עוד יותר ולנצל את הרגע הוויראלי.
3. צרו תוכן המשך: המשיכו את המומנטום על ידי יצירת תוכן קשור שבונה על ההצלחה של היצירה הוויראלית שלכם.
4. נתח את ההצלחה: למד את הנתונים והתובנות מהתוכן הוויראלי שלך כדי להבין מה עבד ומה ניתן ליישם על תוכן עתידי.

ניהול יעיל של דף פייסבוק דורש הבנה מעמיקה של תכונות הפלטפורמה, מיקוד קהל ואסטרטגיות יצירת תוכן. על ידי הקדשת זמן למדריך האולטימטיבי לניהול דף הפייסבוק שלך: עסקי, אישי ומעבר

השיטה שלנו להצלחה בניהול דף פייסבוק עסקי

בזכות הניסיון הרב שצברנו בניהול של מאות עמודים עסקיים בפייסבוק בשנים האחרונות, פיתחנו שיטה יעילה ומנצחת לניהול וקידום עמודים עסקיים בפייסבוק.

מחקר וגיבוש אסטרטגיה

לפני שאנו ניגשים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק אנו חוקרים בצורה מעמיקה את קהל היעד המבוקש של העסק שלכם, בוחנים ובודקים את הפעילות של המתחרים שלכם בפייסבוק, בוחנים את הסביבה העסקית בה אתם נמצאים ומסיקים מכך את כל המסקנות.
בשלב זה אנו מגבשים עבורכם אסטרטגיה מסודרת של פעילות נכונה בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק.
אנו מחליטים יחד אתכם על כמות הפוסטים השבועית המומלצת, כמה כסף כדאי להשקיע בקידום הפוסטים בעמוד שלכם, איזה סוגי תכנים ופינות כדאי להעלות באופן קבוע בעמוד הפייסבוק שלכם ועוד.

*חשוב לציין שלעתים במהלך המחקר אנו מגלים שלעסק שלכם דווקא מתאימה פלטפורמה אחרת כמו קידום באינסטגרם בנוסף לפעילות בפייסבוק כמובן חושבים יחד אתכם איך בונים גם באינסטגרם אסטרטגיה מנצחת לפרסום העסק שלכם.

הגדרת מטרות ויעדים

אחד האתגרים בניהול עמוד עסקי הוא נושא המדידה והגדרת המטרות. הרי בניגוד לניהול קמפיין ממומן בפייסבוק, כשאנו מנהלים עמוד עסקי אין לנו טבלה מסודרת של תוצאות ולידים ולפעמים אנו מתקשים במדידה של התוצאות המתקבלות מניהול קבוע של העמוד העסקי.
בדיוק משום כך אנו דוגלים בהגדרה ברורה של יעדים ומטרות בניהול עמוד עסקי:
– כמה אנשים אנחנו רוצים שיראו את העמוד העסקי שלנו בכל חודש
– האם אני רוצה להוציא כסף כדי שיותר אנשים יראו את הפוסטים שלי וכמה כסף?
– מה אני רוצה שיקרה כתוצאה מפרסום הפוסטים בעמוד שלי
– כמה תוכן מעניין אני באמת מסוגל לייצר

הגדרת הנושאים והתכנים שיועלו בדף הפייסבוק העסקי

לאחר שהבנו מה המטרות שלנו ומה האסטרטגיה, אנו מגדירים את הנושאים עליהם נדבר בעמוד הפייסבוק שלנו ומתחילים בהפקת החומרים, גרפיקות, מאמרים עוד.
לדוגמא: במקרה ואנו עובדים עם עסקים פרסונליים שזקוקים למיתוג אישי מצד בעל העסק, במסגרת הפרסום בפייסבוק אנו מעצימים את הנוכחות של בעל העסק בפרסומים ומציגים אותו כמה שיותר.
עסקים אחרים זקוקים ליותר תוכן וידאו, מדריכים, סרטוני מוצר ולמעשה לכל לקוח אנו מתאימים את הנושאים והתכנים שכדאי להעלות בעמוד העסקי.

*אנו שמים דגש על כתיבה שיווקית איכותית לעסק שלכם כך שכל פוסט ותוכן שיוצא בעמוד מנוסח על ידי קופירייטר מוכשר ומקצועי.

בניית גאנט תוכן ופוסטים חודשי

השלב האחרון לפני תחילת העבודה השוטפת הוא בנייה של גאנט פוסטים חודשי ללקוח. המטרה היא לייצר תכנית שנתית של תכנים ופוסטים כך שנדע מראש מה אמור לעלות בעמוד ומתי ונדע להיערך בהתאם.התכנית עשויה להשתנות כל הזמן ולהתעדכן בהתאם לצרכי העסק והשוק אבל תכנית פוסטים נכונה מייצרת קו פרסומי יציב וברור לעסק ועוזרת לשאר המחלקות להתיישר בהתאם לכך.את הגאנט אנו שולחים בתחילת כל חודש ללקוח ונותנים לו אפשרות להאיר, להוסיף ולדייק את התכנים והמסרים שהכנו עבורו.כל התכנים שיועלו בעמוד עולים לפי תכנית מסודרת, מובנית וכזו שעונה על הצרכים של בית העסק מצד אחד ומציגה את הערכים והתועלות של העסק אל הלקוחות מצד שני.

קידום אתרים אורגני בגוגל

אבל, רגע לפני שאנחנו מתחילים,
יש משהו שחשוב להבין…

מה חשוב לדעת על ניהול דף פייסבוק עסקי

עמוד עסקי בפייסבוק הוא חלון הראווה של העסק – חשוב להשקיע בתוכן, בכתיבה השיווקית ובנראות הגרפית של התכנים (סטודיו לעיצוב גרפי שמתמחה בדיגיטל אמור לעשות את העבודה).
קידום דף פייסבוק במציאות של היום דורש השקעה כספית לא מבוטלת בכדי להגיע לתוצאות.
פייסבוק לעסקים היא פלטפורמה נהדרת לגיוס לקוחות והגדלת מחזור המכירות, מידת ההצלחה תלויה בניסיון ובמומחיות של מנהל העמוד העסקי שלכם
ניהול עמוד פייסבוק זו עבודה המצריכה קשר שוטף ויומיומי בינינו לביניכם, זה לא שגר ושכח.
תכנית עבודה מסודרת ונכונה תביא בהכרח לתוצאות טובות בניהול העמוד העסקי שלכם
מגוון התכנים בעמוד העסקי שלכם חשוב, אנו מקפידים לגוון את התכנים ולהעלות כל הזמן סרטונים, תמונות, שידורי לייב וכל דבר שעוזר להפוך את הדף העסקי לעמוד חי ומעניין.

רוצים שננהל עבורכם את העמוד העסקי בפייסבוק?

מנהלי התוכן בחברה שלנו ישמחו לדבר אתכם
 ולספר לכם עוד על אפשרויות החשיפה והמיתוג שלכם באמצעות ניהול מקצועי של עמוד הפייסבוק הרשמי שלכם.
אז כדי לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ מקצועית ממנהל מקצועי אצלנו בחברה, פשוט השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם תוך 24 שעות לשיחת ייעוץ מקצועית ללא עלות או התחייבות.

 

אז קדימה למה אתם מחכים?

קצת חוות דעת מלקוחות שלנו

רוצה לקבל