אתר אינטרנט פעיל ומקודם הוא כלי חובה לכל בעל עסק שרוצה להרחיב את הפעילות שלו ולתת שירות טוב ויעיל לקהל הלקוחות שלו.
אמנם בשנים האחרונות נפוצה "שמועה" שאתרי האינטרנט מתו וכל מה שצריך זה לנהל עמוד עסקי בפייסבוק ולייצר משם לקוחות, גם לנו אמרו שבניית אתרים כבר עברה מהעולם אבל…. כל העסקים והמפרסמים ששמו את יהבם על פייסבוק בלבד גילו כי הפלטפורמה לא ממש שלהם וחווים חוסר יציבות מול ענקית התוכן.
כל בעל עסק שעובד איתנו על הקמת אתר אינטרנט לעסק שלו, בין אם זה הולך להיות אתר מכירות אונליין או אתר תדמית לעסק, אנו מוודאים כי הנוכחות של העסק באמצעות אתר האינטרנט תהיה איכותית ומרשימה במיוחד.
אנו מתמחים בעיצוב ובניית אתרים כבר למעלה מ-12 שנים ובנינו בתקופה זו מאות אתרי אינטרנט ללקוחות שלנו בארץ ובחו"ל.
עסקים שרוצים להתקדם ולהיות נוכחים בעמוד ה-1 בגוגל (כמובן חייבים להתחיל בקידום אורגני לאתר שלהם) צריכים להבין שהדרך לשם מתחילה בבניית אתר מקצועי לעסק שלהם על כל המשתמע מכך.
אפיון
בשלב האיפיון אנו מקיימים פגישה מעמיקה ובוחנים יחד עם בעל העסק את כל המאפיינים שצריכים להיות באתר האינטרנט שלו. כל עסק זקוק לאתר אינטרנט עם גוון אחר ועם ייעוד שונה ויותר מכך, כל עסק חייב שאתר האינטרנט שלו ייצג אותו נאמנה ויהיה רלוונטי לקהל היעד שלו.
לכן, בשלב האיפיון אנו שמים דגש על המטרות של בעל העסק מהאתר שאנו עומדים לבנות לו, מה חשוב לו שיהיה באתר, מה הפעולות שהוא רוצה שהגולשים יעשו באתר ומה החוויה שהוא רוצה להעניק ללקוחות שמבקרים באתר.
אתר האינטרנט שאנחנו בונים חייב להשתלב באסטרטגיה השיווקית של הלקוח בצורה טבעית ולכן כל תהליך הבנייה חייב להיות בסינרגיה מושלמת עם אפיקי הפרסום האחרים של בית העסק.
בסיום הפגישה אנו מוציאים מסמך איפיון מסודר (תוכלו לקבל עוד ידע על איפיון והתנעת תהליך של בניית אתרי תדמית במאמר מפורט שכתבנו).
בניית קונספט ועיצוב –
בשלב זה אנו מעבירים את מסמכי האיפיון למחלקת העיצוב שלנו לצורך בניית קונספט עיצובי ראשוני. מחלקת העיצוב שלנו מבצעת מחקר מקיף אודות השפה העיצובית הקיימת לעסק שלכם וכמובן מתחשבת בעובדה שצריך להתאים את השפה העיצובית שלכם לאתר האינטרנט ולקהל היעד שיגיע לבקר באתר האינטרנט החדש.
בניית הקונספט ועיצוב האתר לוקחת מספר שבועות שבסיומם אנו מגישים ללקוח מספר סקיצות מרהיבות עם התייחסות מדוקדקת לכל סעיפי מסמך האיפיון.
ללקוח נשאר רק לבחור את השפה והסקיצה המועדפים עליו וכמובן לחדד ולדייק את הקונספט העיצובי במידה ויש לו הארות.
תוכן
אם לא שמעתם אז אומרים על התוכן שהוא המלך!
אז ברור לכם שהדגש העיקרי שלנו בשלב זה הוא ליצור עבורכם תוכן מעניין – הן מבחינת הטקסטים באתר והן מבחינת הויזואליות והתמונות השונות.
צוות הכתיבה והקראייטיב שלנו מנסח ומטפל עבורכם בכל התוכן שתצטרכו לאתר האינטרנט שלכם. אנו מקפידים על התאמה מלאה של התכנים לקידום אורגני בגוגל כך שכשיעלה האתר לאוויר הוא יהיה מותאם ומוכן בצורה מושלמת להתחיל בקידום אורגני SEO.
את התכנים של כל דפי האתר אתם מקבלים מאיתנו בצורה מסודרת לצורך מעבר ובדיקה שלכם. בסיום שלב זה אנו למעשה מוכנים עם עיצוב, קונספט ותוכן וכל מה שנשאר לעשות זה להעלות את הכל לאוויר!
*כדי ללמוד עוד על כתיבה שיווקית קטלנית לעסק שלכם תוכלו לקרוא עוד במדריך המלא לכתיבה שיווקית שכתבנו במיוחד עבורכם.
בנייה ותכנות
בשלב הזה צוות המתכנתים שלנו לוקח את כל העיצובים, תכנים, סקיצות וויזואלים ומתרגם את זה לאתר אינטרנט חי ונושם באוויר.
אנו מקפידים על התאמה מושלמת של האתר שלכם למובייל (שכן למעלה מ-80% מהגולשים באתר שלכם יגיעו דרך הנייד) ומוודאים שכל דף ודף באתר מותאמים בצורה מושלמת לגלישה דרך הנייד. האתרים שלנו נבנים בקוד נקי וחדש ביותר בשפות תכנות כמו Html5 וcss3 כך שתוכלו להיות בטוחים בכך שהאתרים יעבדו טוב ומהר.
בסיום השלב הזה אנו מוודאים שהאתר תקין, נטען במהירות ומוודאים שלא קיימים באגים או תקלות למיניהן באתר החדש, רגע לפני שהוא עולה לאוויר.
אתר אינטרנט חייב לרוץ על פלטפורמה מסויימת שאותה אנו בוחרים כבר בשלב האיפיון. הפלטפורמה היא בעצם התבנית שאליה ייכנסו התכנים והחומרים שאנו נזין בתוך האתר. ישנו מגוון עצום של פלטפורמות לבניית אתרים כמו וורדפרס, קונימבו, שופיפיי ועוד ועוד. אז איך נדע מה הפלטפומרה המתאימה לנו? בואו נתחיל בסקירה קצרה:
פלטפורמה מובילה בעולם לבניית אתרי תדמית וחנויות אינטרנטיות. וורדפרס נחשבת לפלטפרומה המומלצת ביותר (גם האתר שלי בנוי בוורדפרס) בגלל מגוון סיבות אך העיקריות שבהן:
אחת החברות המצליחות בישראל שמככבת בעולם האינטרנט הגלובלי. וויקס היא מערכת קוד סגור איתה ניתן לבנות אתרי תדמית וחנויות קטנות במודל פשוט מאוד של גרירה והשלכה של אלמנטים לפי עיצוב שאנו רוצים. היתרון מאוד ברור, אין עלות הקמה וניתן לבחור מבין אלפי תבניות עיצוב מרהיבות. החסרונות הם שהאתר שלכם בוויקס הוא לא באמת שלכם וברגע שתחליטו להפסיק לשלם על האחסון לחברת וויקס האתר שלכם יירד מהאוויר ולא תוכלו לקחת את האתר ולהעביר אותו לספק אחסון אחר.
פלטפורמה לבניית חנויות אינטרנטיות גדולות ומורכבות. החברה נרכשה לאחרונה על ידי חברת אדובי ADOBE העולמית והפכה לחלק מהפורטפוליו של כלי העבודה באדובי. מג'נטו נחשבת למערכת מורכבת ונועדה לבנייה של אתרי מסחר אלקטרוני גדולים ומורכבים עם התממשקויות מרובות, מלאי גדול, וריאציות וכמובן יכולת להכיל מידע רב, מוצרים וגולשים בכמות גדולה. חשוב להדגיש כי עלות של בניית אתר מג'נטו גבוהה לעומת בניית חנויות בוורדפרס בטח ובטח לעומת וויקס. בניית אתר מג'נטו מתחילה מכמה עשרות אלפי שקלים ועולה מעלה ככל שהדרישות המקצועיות גדלות.
מערכת לבנייה של חנויות מסחר המבוססת על הרעיון שהאחסון והפלטפרומה נשארות באותו מקום, אצל חברת שופיפיי. הפלטפורמה מאפשרת בנייה של אתרי מסחר מהירים, קלילים עם אפשרות התממשקות מהירה לאלפי אפליקציות כמו שירותי שילוח, וריאציות של מוצרים ועוד. המערכת בנויה על טמפלטים שניתן לרכוש באופן עצמאי, כאלו המוכנים ומעוצבים וכל מה שנשאר זה להזין את המוצרים ולהתחיל למכור. מודל התמחור בשופיפיי הוא ייחודי. שופיפיי גוזרים אחוז מסויים ממחזור המכירות החודשי בחנות שלכם כך שבעצם אתם שותפים ביחד עם שופיפיי. כמובן שלחלק מהסוחרים דבר שכזה לא מתאים שכן שופיפיי לא מהווה "קניון וירטואלי" ואינה מסייעת לנו בהבאת תנועה לאתר (בשומה לאמזון ואיביי). הפלטפורמה מאפשרת לנו לבנות אתרים בלבד ולא מעבר לכך, לכן מודל התמחור אגרסיבי למדי ולא מתאים לכל חנות או סוחר.
ישנו מגוון רחב של פלטפורמות נוספות כמו שופיפיי, קונימבו, OPENCART ועוד. השאלה המרכזית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה מטרת האתר ומה אומר האיפיון שלו. ברגע שתהיה מטרה ברורה ומסמך איפיון מסודר לאתר, ניתן יהיה בקלות להחליט על איזו פלטפורמה כדאי ללכת בבניית האתר.
אז קדימה למה אתם מחכים?
אבל, רגע לפני שאנחנו מתחילים,
יש משהו שחשוב להבין…
הקמת אתר היא תהליך שאורך זמן, היו סבלניים, זה ישתלם לכם
יש מגוון עצום של חברות לבניית אתרי אינטרנט אז כדאי שתעשו סקר שוק טוב טוב.
זכרו שהאתר הזה הולך לשמש אתכם ולתת לכם תוצאות באמצעות פרסום בגוגל או הזרמת תנועה דרך פייסבוק, כדאי להשקיע ולטפח את האתר.
בניית אתר מקצועי היא עסק למקצוענים – בקשו המלצות!
אם החלטתם לעבוד עם סוכנות דיגיטל – בקשו לקבל הצעת מחיר הכוללת קידום של האתר לאחר הבנייה שלו.
כל בונה אתרים אמור לעבוד לפי תכנית מסודרת, אל תתפשרו על זה
חברה לבניית אתרים צריכה לתת לכם שירות כפול – גם עיצוב וגם בנייה של האתר, ככה הכל במקום אחד ויש לכם כתובת אחת לפנות אליה.
לפני שנצלול לפרטים של פיתוח אתרים, חשוב להבין את ההבדל בין אתרי תדמית לאתרי מסחר אלקטרוני, שכן כל אחד מהם משרת מטרה מובחנת ודורש אלמנטים ייחודיים כדי להיות יעיל.
אתר תדמית הוא סוג של אתר אינטרנט שנועד בעיקר להציג את המוצרים, השירותים וזהות המותג של החברה. סוג זה של אתר כולל לעתים קרובות חזותיים באיכות גבוהה, תוכן תמציתי, והתמקדות חזקה על האסתטיקה הכוללת. אתרי תדמית משמשים כתיק עבודות מקוון או ברושור, המספקים למבקרים מידע על החברה והצעותיה. הם משמשים בדרך כלל עסקים שאינם מוכרים מוצרים באינטרנט, כגון תעשיות מבוססות שירות או חברות עם חנויות פיזיות.
אתרי מסחר אלקטרוני, לעומת זאת, תוכננו במיוחד עבור מכירות מקוונות. אתרים אלה מאפשרים לעסקים למכור את המוצרים או השירותים שלהם ישירות ללקוחות באמצעות פלטפורמה מקוונת. אתרי מסחר אלקטרוני כוללים בדרך כלל תכונות כגון עגלות קניות, עיבוד תשלומים, ניהול מלאי וניהול חשבונות לקוחות. הם פונים לעסקים שרוצים להרחיב את טווח ההגעה שלהם על ידי מכירת מוצרים באינטרנט, כערוץ המכירות העיקרי שלהם או בנוסף לחנות פיזית.
כאשר מחליטים אם ליצור אתר תדמית או אתר מסחר אלקטרוני, עסקים צריכים לשקול את המטרות שלהם, קהל היעד והתקציב שלהם. חברות ששואפות בעיקר להציג את המוצרים או השירותים שלהן ללא צורך במכירות מקוונות עשויות למצוא אתר תדמית מתאים יותר. לעומת זאת, עסקים המעוניינים למכור מוצרים באינטרנט צריכים לבחור באתר מסחר אלקטרוני. בנוסף, קהל היעד משחק תפקיד מכריע בקביעת סוג האתר לבנות. לדוגמה, אם הקהל של חברה הוא בעיקר בעל ידע טכנולוגי ומעדיף קניות מקוונות, אתר מסחר אלקטרוני עשוי להתאים יותר. לבסוף, אין להתעלם משיקולי תקציב. בנייה ותחזוקה של אתר מסחר אלקטרוני יכולה להיות יקרה יותר בשל התכונות והפונקציונליות הנוספות הנדרשות, כגון עיבוד תשלומים וניהול מלאי.
ללא קשר לסוג האתר שהעסק בוחר, יש לכלול מספר אלמנטים חיוניים כדי להבטיח שהאתר יהיה פונקציונלי, מושך ויזואלית וידידותי למשתמש. אלמנטים אלה כוללים:
עיצוב רספונסיבי מבטיח שאתר אינטרנט יציג ויתפקד בצורה אופטימלית במכשירים שונים, כגון מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. ככל שיותר אנשים מסתמכים על המכשירים הניידים שלהם כדי לגשת לאתרים, עיצוב רספונסיבי חיוני כדי לספק חוויית משתמש חלקה ולמנוע מלקוחות פוטנציאליים לעזוב את האתר עקב פונקציונליות ירודה. ישנם אתרים שיוצרים אתר סלולרי נפרד, אך כיום פרקטיקה זאת פחות נפוצה.
התוכן באתר צריך להיות קל להבנה ולספק מידע בעל ערך למבקר. הדבר כולל שימוש בכותרות ברורות, פסקאות תמציתיות ונקודות תבליט כדי להפוך את התוכן לניתן לסריקה בקלות. בנוסף, התוכן צריך להיות כתוב בטון ובסגנון שמיישר קו עם זהות המותג של החברה ומהדהד עם קהל היעד.
תמונות ופריטים חזותיים באיכות גבוהה הם חיוניים ליצירת אתר מושך מבחינה חזותית ולהצגה יעילה של המוצרים והשירותים של החברה. יש לצלם ולערוך תמונות באופן מקצועי כדי להבטיח שהן מייצגות במדויק את החברה ואת ההצעות שלה. בנוסף, ניתן להשתמש בפריטים חזותיים כגון אינפוגרפיקה, תרשימים וסרטונים כדי לשפר את תוכן האתר ולספק ערך נוסף למבקרים. אם אתם מחפשים חומרים איכותיים בחינם ללא זכויות יוצרים, יש לי כאן רשימה של תמונות ללא זכויות יוצרים לשימוש חופשי עבורכם.
אתר אינטרנט צריך להיות קל לניווט, המאפשר למבקרים למצוא במהירות את המידע שהם מחפשים. זה כולל תפריט ברור ומאורגן, שימוש בטקסט קישור תיאורי והבטחה שדפים חשובים יהיו נגישים בקלות. אתר אינטרנט בנוי היטב לא רק משפר את חוויית המשתמש, אלא גם מגדיל את הסבירות שמבקרים יישארו באתר ויחקרו הלאה.
מתן פרטי קשר ברורים והנעה לפעולה (CTA) חיוניים לעידוד המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה, כגון ביצוע רכישה, יצירת קשר עם החברה או הרשמה לניוזלטר. פרטי הקשר צריכים להיות מוצגים בצורה בולטת ונגישים בקלות, בעוד שקריאות לפעולה צריכות להיות מושכות מבחינה חזותית ולהשתמש בשפה משכנעת כדי להניע לפעולה.
שילוב פלטפורמות מדיה חברתית באתר אינטרנט מאפשר לעסקים להתחבר לקהל שלהם, לשתף תוכן ולקדם את המוצרים והשירותים שלהם. זה כולל הוספת סמלי מדיה חברתית המקשרים לפרופילים של חברה, הטמעת הזנות מדיה חברתית באתר ועידוד מבקרים לשתף תוכן בחשבונות המדיה החברתית שלהם.
פיתוח פרסונה של אתר אינטרנט חיוני ליצירת נוכחות מקוונת מגובשת ומרתקת. זה כולל הגדרת מטרת האתר, זיהוי קהל היעד והתאמת האתר לזהות המותג של החברה.
מטרת אתר אינטרנט צריכה להיות מוגדרת בבירור, מכיוון שהיא משמשת כבסיס לעיצוב, לתוכן ולפונקציונליות הכוללים שלו. בין אם המטרה היא להציג מוצרים ושירותים, למכור פריטים באינטרנט או לספק מידע בעל ערך, מטרה מוגדרת בבירור תעזור להנחות את תהליך הפיתוח ולהבטיח שהמוצר הסופי עומד ביעדי החברה.
הבנת קהל היעד היא קריטית ליצירת אתר שידבר לגולשים ויעודד אותם לבצע את הפעולה הרצויה. זה כולל מחקר דמוגרפי, העדפות והתנהגות מקוונת כדי ליצור פרופיל מקיף של קהל היעד. לאחר זיהוי קהל היעד, עסקים יכולים להתאים את התוכן, העיצוב והפונקציונליות של האתר שלהם כדי לענות על הצרכים וההעדפות של קבוצה זו.
יצירת פרסונה באתר כרוכה בפיתוח טון עקבי של קול, אלמנטים חזותיים ומבנה התואמים את זהות המותג של החברה ומהדהדים עם קהל היעד. זה כולל בחירת צבעים, פונטים ותמונות המשקפים את ערכי החברה ואישיותה, כמו גם כתיבת תוכן בסגנון שפונה לקהל היעד.
אתר אינטרנט צריך להיות הרחבה של זהות המותג הכוללת של החברה, ולהבטיח נוכחות מקוונת מלוכדת ומוכרת. זה כולל שימוש עקבי בלוגואים, צבעים וטיפוגרפיה ברחבי האתר וחומרים שיווקיים אחרים, כמו גם שילוב מסרים וערכים של המותג בתוכן האתר.
עיצוב חוויית משתמש (UX) ועיצוב ממשק משתמש (UI) הם מרכיבים קריטיים בפיתוח אתרים יעיל. עיצוב UX מתמקד ביצירת חוויה חלקה ומהנה למשתמשים, בעוד עיצוב UI כולל אלמנטים חזותיים ופריסה של אתר אינטרנט. על ידי שילוב עקרונות UX/UI מרכזיים, עסקים יכולים ליצור אתר ידידותי למשתמש שמניע מעורבות והמרות.
עיצוב UX מתייחס לחוויה הכוללת שיש למשתמש בעת אינטראקציה עם אתר אינטרנט או מוצר דיגיטלי. זה כולל היבטים כגון שימושיות, נגישות, ואת הרגשות המתעוררים במהלך השימוש. עיצוב ממשק משתמש, לעומת זאת, מתמקד בהיבטים החזותיים של אתר אינטרנט, כגון צבעים, טיפוגרפיה ופריסה. הן עיצוב UX והן עיצוב ממשק משתמש ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת אתר אינטרנט פונקציונלי, מושך ויזואלית ומהנה לשימוש.
השקעה בעיצוב UX/UI חיונית ליצירת אתר אינטרנט העונה על הצרכים והציפיות של המשתמשים. אתר מעוצב היטב לא רק מספק חוויית משתמש חיובית, אלא גם מגדיל את הסבירות שמבקרים יישארו באתר, יחקרו הלאה, ובסופו של דבר ינקטו בפעולה הרצויה. עיצוב UX/UI גרוע, לעומת זאת, יכול להוביל לתסכול משתמשים, שיעורי יציאה מדף כניסה מוגברים ואובדן הזדמנויות להמרות ומכירות.
כדי ליצור אתר ידידותי למשתמש, עסקים צריכים לשקול את עקרונות UX/UI הבאים:
1. עקביות: אלמנטים עיצוביים עקביים, כגון צבעים, פונטים ופריסה, יוצרים מראה מגובש ומקצועי המשפר את חוויית המשתמש ובונה אמון.
2. משוב ואינטראקציה: מתן משוב ואינטראקציה למשתמשים, כגון אפקטי ריחוף, הנפשות והודעות אישור, עוזר ליצור חוויה מרתקת ומהנה יותר.
3. גמישות: עיצוב אתר אינטרנט מתוך מחשבה על גמישות מאפשר לו להתאים את עצמו למכשירים, גדלי מסך והעדפות משתמש שונים, ומבטיח חוויה חלקה לכל המבקרים.
4. יעילות: אתר מעוצב היטב אמור לאפשר למשתמשים להשלים משימות במהירות וביעילות, למזער תסכולים ולעודד את המשך השימוש.
כדי לשפר את חוויית המשתמש / ממשק המשתמש של אתר, עסקים צריכים לשקול את הטיפים הבאים:
1. ערכו מחקר משתמשים כדי לזהות את הצרכים, ההעדפות ונקודות הכאב של קהל היעד.
2. בצע בדיקות שימושיות כדי לזהות תחומי שיפור ולאסוף משוב ממשתמשים אמיתיים.
3. השתמש ברווח לבן כדי ליצור פריסה נקייה ומאורגנת שקל לנווט בה.
4. מטב את זמני טעינת הדף על ידי דחיסת תמונות, מזעור קוד ושימוש ברשת אספקת תוכן (CDN).
5. לוודא שהאתר נגיש לכל המשתמשים, כולל בעלי מוגבלויות, על ידי ביצוע הנחיות נגישות ושיטות עבודה מומלצות.
פיתוח אתרים יעיל הוא חיוני למקסום הצמיחה העסקית וההצלחה בנוף הדיגיטלי של היום. על ידי הבנת ההבדלים בין אתרי תדמית לאתרי מסחר אלקטרוני, שילוב אלמנטים חיוניים והתמקדות בעיצוב UX / UI, עסקים יכולים ליצור אתר פונקציונלי, מושך חזותית וידידותי למשתמש המניע מעורבות והמרות. על ידי השקעה בפיתוח אתרים ושיפור מתמיד של חוויית המשתמש, עסקים יכולים לחזק את הנוכחות המקוונת שלהם ולהשיג את מטרותיהם.
בניית אתר לעסק שלך זה לא צחוק. אתה צריך צוות מקצועי, אחראי ורציני שייקח את העסק שלך קדימה באמצעות אתר אינטרנט משוכלל.
צוות הפיתוח והקונספטים שלנו ישמח לתת לכם שירות ולשוחח אתכם על עולם שלם של אפשרויות בבניית אתר אינטרנט לעסק שלכם.
השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם תוך 24 שעות לשיחת ייעוץ מקצועית ללא עלות או התחייבות.
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים