המדריך המעודכן לשנת 2022 לגוגל לעסק שלי
גוגל לעסק שלי החלה לתפוס תאוצה רבה בשנים האחרונות, הרבה בזכות ההשקעה העצומה של גוגל בפלטפורמה עצמה, הוספת פיצ'רים רבים ויצירת ממשקים עם שירותים נוספים של גוגל. מעבר לכך, כמות החשיפות והטראפיק שמגיע דרך גוגל לעסק שלי גדלה משמעותית בכל חודש כאשר יותר ויותר גולשים יוצרים קשר ישירות עם בעלי עסקים דרך הפלטפורמה החינמית של גוגל לעסקים.
כל הדברים שציינתי (ועוד רבים וטובים שנדבר עליהם בהמשך הכתבה) הופכים את גוגל לעסק שלי או באנגלית google my business לאחת ההשקעות הטובות ביותר בעבור בעלי עסקים שרוצים לקבל יותר טרפאיק, פניות ושיחות טלפון בחינם דרך המערכת המתקדמת של גוגל מיי ביזנס.
ככלל, אני חושב שראוי בכל קורס שיווק דיגיטלי ללמד ולהסביר על תהליך יצירת פרופיל בגוגל לעסק שלי (זה לפעמים נתפס כנושא "פשוט" מידי שאין צורך להשקיע בו יתר על המידה במהלך הקורס, זו טעות! מעבר לחשיבות הרבה שיש לכלי הזה כיום, בכלל המורכבות והמצב הייחודי של כל עסק בסטטוס האימות שלו מול גוגל, חשוב לוודא זאת בצורה יסודית מול איש המקצוע בקורס.
אז אחרי ההקדמה הנחמדה, בואו נבין קודם כל את הבסיס של המערכת.
מה זה בכלל גוגל לעסק שלי
גוגל מיי ביזנס היא למעשה מערכת רישום עסקים ומיקומים מתקדמת של חברת גוגל, בעלת מנוע החיפוש העוצמתי והחזק בעולם. באמצעות המערכת ניתן לפתוח כרטיס לעסק המקומי שלכם ולציין בו פרטים חשובים אודות העסק כמו: שעות פתיחה, מיקום גיאוגרפי, דרכי הגעה וניווט, מספר טלפון להתקשרות ועוד.
מערכת google לעסק שלי מאפשרת לבעלי עסקים לפתוח כרטיס זה בצורה חינמית לחלוטין, לנהל את הכרטיס באופן עצמאי, להעלות בו תמונות ועדכונים מבית העסק וכל זה ללא עלות ובעצמאות מלאה של בעל העסק.
אם ברצונכם לנהל ולהתחיל בתהליך קידום אתרים אורגני לאתר האינטרנט שלכם, פתיחת כרטיס רשמי לעסק שלכם תוכל לעזור מאוד בהאצת התהליך. תוכלו ללמוד על כך עוד במדריך קידום אתרים שכתבתי כאן באתר.
*חשוב לשים לב שכדי לנהל \ לפתוח עמוד עסקי תצטרכו "לאמת" את הבעלות שלכם על העסק במגוון אמצעים (נדבר גם על כך בהמשך המדריך).
פתיחת חשבון בגוגל מיי ביזנס
ראשית, פתיחת חשבון בגוגל לעסק שלי נעשית אך ורק דרך הממשק הרשמי של חברת גוגל בכתובה הזו > https://www.google.com/intl/iw_il/business/
כעת אני אסביר על דרכי פתיחת החשבון, אפשרויות האימות שלכם וכמובן על ההגדרות הראשוניות לכרטיס העסק שלכם בגוגל לעסק שלי.
ראשית, מחפשים בגוגל "גוגל לעסק שלי" וסביר להניח כי התוצאה הראשונה שתקבלו היא התוצאה הרשמית של גוגל. תוכלו במקביל להיכנס באופן ישי על ידי לחיצה על הלינק שצירפתי ממש כאן למעלה.
כך או כך, אתם תגיעו לעמוד שנראה כך:
לחצו על כפתור כניסה \ התחילו עכשיו שנמצא בצד העליון (מצד שמאל או ימין, תלוי בשפת הממשק בדפדפן שלכם) והיכנסו לחשבון הגוגל שלכם. כן, כדי לפתוח פרופיל אתם חייבים שיהיה לכם חשבון גוגל (ג'ימייל) פעיל.
*כבר נתקלתי בהרבה מאוד בעלי עסקים שפשוט פתחו חשבון בגוגל לעסק שלי בצורה כזו או אחרת ופשוט שכחו במהלך הדרך מאיזה חשבון הם פתחו את הפרופיל ולמעשה איבדו גישה לפרופיל. ההמלצה שלי במקרה הזה היא לפתוח חשבון מחשבון ג'ימייל פעיל ששייך אל ורק לכם ושיש לכם גישה אליו. במידה ומישהו (סוכנות או עובד בחברה) פתח עבורכם את החשבון דרך חשבון הג'ימייל האישי שלו, בקשו ממנו מיידית לקבל גישת בעלות לפרופיל כך שהוא יהיה בבעלותכם ותוכלו לנהל אותו בעצמכם.
לאחר הכניסה לחשבון שלכם אתם תגיעו למסך הבא:
הקלידו את שם העסק שלכם ובידקו האם הוא נמצא כבר במערכת הרישומים של גוגל.
מה? איך זה יכול להיות שהעסק שלי כבר רשום בגוגל אם לא אני עשיתי את זה???
אז כן, יש כמה אפשרויות כאלו מסתבר. יכול להיות שמישהו רשם את העסק שלכם לגוגל ללא ידיעתכם (עובד, בן משפחה, סוכנות פרסום, חבר או כל אחד שרק ניסה לעזור) ובעצם הכרטיס שלכם בגוגל כבר קיים ומנוהל על ידי חשבון אחר. במקרה הזה כדאי לנסות ולבדוק מי פתח את הכרטיס שלכם בגוגל ולקבל ממנו גישת בעלות. במידה ולא תאתרו את האדם שפתח עבורכם את החשבון תצטרכו להוכיח לגוגל שהעסק שלכם ולבקש בעלות על כרטיס העסק הזה.
במידה והעסק שלכם איננו נמצא בגוגל, לאחר ההקלדה תוכלו לראות כי גוגל איננה מוצאת כרטיס עסק הזהה לעסק שלכם ופשוט תוכלו ליצור כרטיס עסק חדש על ידי לחיצה על הכפתור שנפתח לכם מתחת למלל שהקלדתם.
אשרו את תנאי השימוש של גוגל ועברו למסך הבא.
במסך זה תצטרכו לבחור האם תרצו שכתובת בית העסק שלכם תופיע ברישומי המפות בגוגל כך שלקוחות יוכלו להגיע ולנווט אל הכתובת שלכם באופן פיזי.
באופן טבעי בעידן של היום יש המון עסקים אינטרנטיים לחלוטין שאינם רוצים לפרסם את הכתובת הפיזית שלהם, אני בכל אופן תמיד מעדיף לפרסם כתובת במידה ואפשרי כי באופן עקבי זה מביא יותר חשיפה ויותר צפיות לפרופיל אבל זה כבר נתון לבחירה אישית של כל אחד מכם. לאחר בחירת האפשרות המועדפת עליכם תעברו למסך הבא.
במסך זה הזינו את כתובת העסק שלכם במלואה והקפידו לדדיך בפרטי המיקוד, הרחוב והעיר. שימו לב כי בשנים האחרונות בוצע עדכון ארצי כולל של מספרי המיקוד בישראל ולכן כדאי לאתר את מספר המיקוד שלכם בצורה מדויקת באתר הרשמי של דואר ישראל.
לאחר הקלדת הכתובת, תישאלו על ידי גוגל האם אתם מספקים שירותים גם מחוץ למיקום הפיזי:
מסך זה רלוונטי רק במידה ואתם עוסקים בשירותים הקשורים במשלוחים, תיקונים בבית הלקוח, הסעות, ביקורי בית אצל לקוחות ועוד. במידה ותבחרו באפשרות של "כן" תצטרכו להגדיר לגוגל מה הרדיוס המקסימלי בו אתם נותנים שירות ומגיעים לבתי הלקוח.
כאן יצא לי לראות בעלי עסקים שניסו להתחכם ודיווחו על רדיוס שירות גדול מאוד (הם חשבו שככל שהרדיוס עליו ידווחו יהיה נרחב יותר הם יוצגו ברדיוס גדול יותר). מה שקרה בפועל הוא שגוגל זיהתה כי עסקים אלו לא באמת נתנו שירותים ללקוחות ברדיוס הנ"ל ופשוט השעו את פרופיל העסק שלהם בגוגל. לכן אני לא ממליץ לשקר לגוגל בפרטי העסק שלכם בשום מקרה ובשום מצב.
במסך הבא תצטרכו לבחור את הקטגוריה העסקית שלכם
אז גם כאן נסו להיות כמה שיותר מדויקים ולבחור את הקטגוריה העיקרית שמתארת בצורה הכי מדויקת את העסק שלכם. לקטגוריה שתבחרו יש חשיבות כפולה – היא חייבת לתאר את העיסוק העיקרי של בית העסק שלכם כך שתהיה אמת בפרסום ובנוסף לכך היא צריכה להיות כמה שיותר רלוונטית שכן שם הקטגוריה עצמו חשוב מאוד עבורכם בכל הקשור למציאת העסק שלכם בחיפוש גוגל. שם קטגוריה נכון ומדויק עוזר ליותר גולשים להגיע לפרופיל העסק שלכם בגוגל על ידי חיפוש ביטויים דומים לקטגוריה שבחרתם.
אין לכם אפשרות "להמציא" קטגוריה משל עצמכם, לכן תהיו חייבים לבחור קטגוריה מתוך רשימה מוגדרת של גוגל ולמעשה למצוא את הביטוי הקרוב ביותר לתחום העיסוק שמגדיר את בית העסק שלכם. חשוב לציין שבשלב הזה תוכלו לבחור רק קטגוריה אחת אבל לאחר יצירת ואישור של הפרופיל שלכם תוכלו להוסיף קטגוריות משניות נוספות שמתארות את העסק שלכם.
כאן הגענו לשלב האחרון בטרם אימות בית העסק, הזנת פרטי התקשרות עם בית העסק שלכם.
הזינו את מספר הטלפון של בית העסק שלכם ואת כתובת אתר האינטרנט שלכם.
שימו לב כי במידה ואין ברשותכם אתר, תוכלו לבחור באופציה של:
- ניצור לעסק אתר בחינם על סמך הפרטים שסיפקת.
בחירה באפשרות הזו תיצור עבורכם אתר חינמי במערכת האתרים של גוגל שם תוכלו ליצור מיני סייט חביב לעסק שלכם ללא עלות. כמובן שאתר זה לא מגיע ברמתו העיצובית לרמה של אתר אמיתי המעוצב על ידי סטודיו לעיצוב גרפי שכן האתרים עצמם נראים בדיוק אותו דבר ונבנים בתבנית קבועה.
לאחר שלחצתם על כפתור היצירה, תגיעו למסך הבא. למעשה, כל אחד מכם יגיע למסך אחר, תלוי במספר משתנים שאותם אסביר עכשיו:
תהליך אימות עסק בגוגל לעסק שלי
במידה והגעתם לשלב הזה, מסך האימות שתראו ישתנה בהתאם לכמה משתנים:
עסק חדש לגמרי במערכת גוגל לעסק שלי
במידה והעסק שלכם חדש לגמרי ורק הקמתם אותו, סביר להניח כי גוגל לא תאשר את הפרופיל העסקי שלכם באופן אוטומטי ואתם תצטרכו להמתין לאימות על ידי גלויה. גוגל למעשה תשלח אליכם לבית העסק גלויה (כן כן, גלויה בדואר ישראל) עם מספר קוד שאותו תצטרכו להזין בתוך המערכת. כך גוגל מאשרת שאתם אכן עומדים בראש העסק, קיימים בכתובת שהזנתם, נותנים שירות ובעצם יש לכם את כל הלגיטימציה מגוגל להציג את העסק שלכם בפלטפורמה של גוגל מיי ביזנס.
עסק קיים
במידה והעסק שלכם כבר קיים מספר חודשים\שנים פיזית, גוגל כנראה כבר תזהה את העסק שלכם בזכות דיווחי משתמשים ולמעשה "תחכה" כבר שבעל העסק יבקש בעלות על כרטיס העסק וינהל אותו בצורה יומיומית. במקרה כזה גוגל תזהה את שם העסק ואת מספר הטלפון שתזינו ובמידה וגוגל תראה שיש התאמה מושלמת בפרטי יצירת ההתקשרות ובשם העסק, היא תבקש זיהוי מהיר, בדרך כלל שיחת טלפון עם מענה קולי שימסור לכם קוד, את הקוד מזינים בתוך המערכת של google לעסק שלי וברגע שמקבלים אישור על תקינות הקוד, מזל טוב! יש לכם פרופיל מאומת בגוגל לעסק שלי.
חשבון הג'ימייל שמנסה לאמת את כרטיס העסק
הסתבר לי בשנים האחרונות שלמשתנה זה יש משקל סופר משמעותי. חשבונות ג'ימייל ותיקים יותר שמנהלים חשבונות בגוגל לעסק שלי ואימתו מספר רב של עסקים, מקבלים אישור די מיידי לכל עסק שהם מנסים ליצור עבורו כרטיס עסק בגוגל לעסק שלי. במידה ואינכם בטוחים ביכולת שלכם לאמת את העסק שלכם (קורה הרבה בישובים בהם מערכת רישום הכתובות איננה מדויקת כמו בקיבוצים נניח) סביר להניח שלא תוכלו לקבל את הגלויה עם הקוד ולאמת את כרטיס העסק שלכם. הפתרון במקרה הזה הוא לבקש מאיש מקצוע, יועץ קידום אתרים או סוכנות דיגיטל שיעשו זאת עבורכם מחשבון הג'ימייל הותיק שלהם, יאמתו מיידית את כרטיס העסק שלכם ולאחר מכן יעניקו לכם גישת בעלות לכרטיס העסק.
ניהול נכון לכרטיס גוגל מיי ביזנס
אז אחרי שעשינו אימות וקיבלנו את האישור מגוגל לנהל את כרטיס העסק שלנו בפלטפורמה, הגיע הזמן להבין מהם הדברים החשובים באמת שאתם צריכים לעשות כדי להפוך את כרטיס העסק שלכם לסיפור הצלחה.
ראשית עלינו להתחיל ממסך הבית של גוגל לעסק שלי. פשוט חפשו בגוגל את הביטוי "גוגל לעסק שלי" והתחברו דרך חשבון הג'ימייל שלכם כדי שתוכלו לנהל את כרטיס העסק המאומת שלכם.
לאחר ההתחברות תוכלו להיכנס לניהול כרטיס העסק שלכם. במידה ויש בניהולכם יותר מכרטיס עסק אחד, תצטרכו לבחור את הכרטיס הרלוונטי מתו הרשימה ובצורה זו להתחיל לנהל אותו. במידה ויש בניהולכם רק כרטיס אחד, אתם תגיעו ישירות למסך הבא:
פעולות שוטפות ויומיומיות בניהול כרטיס google לעסק שלי
בנקודות הבאות אעבור אתכם על הפעולות החשובות שאני ממליץ לעשות באופן שוטף וקבוע בכרטיס העסק שלכם ב-google לעסק שלי כדי להגדיל את כמות החשיפות והקליקים על הכרטיס שלכם.
*כל הנקודות שיוסברו בפסקאות הבאות לקוחות באופן ישיר מצילום המסך שנמצא כאן ממש מעל, הסתכלו בצילום המסך מתוך המערכת ותוכלו להבין בקלות היכן נמצא כל כפתור ולשונית עליה אני מדבר בהמשך המאמר, בהצלחה!
פוסטים
במסגרת הכרטיס שלכם (ובדומה מאוד למה שקורה כיום בדפים עסקיים בפייסבוק) החליטה גוגל להפוך את ממשק הפוסטים למשמעותי ומתעדפת אותו בצורה ברורה. המשמעות של זה היא פשוטה, ככל שתעלו יותר פוסטים רלוונטיים בכרטיס העסק שלכם כך הפוסטים ייחשפו יותר לגולשים רלוונטיים שמחפשים מוצרים ושירותים דומים לשלכם כבר במסך החיפוש בגוגל. אז ההמלצה הראשונה היא לנהל את כרטיס העסק שלכם כאן בדיוק.
זוהי דוגמא לאיך נראה מסך החיפוש עם כרטיס העסק שלכם לאחר שהעלתם פוסט בכרטיס העסק בגוגל לעסק שלי.
שימו לב כי העלאת פוסטים מאפשרת לכם להעלות פוסטים עם כפתור חיוג לבית העסק, כפתור כניסה לאתר שלכם ועוד מגוון אפשרויות, נצלו את מירב האפשרויות הללו והעלו פוסטים מסוגים שונים עם הנעות שונות לפעולה, המלצתי היא להעלות לפחות אחת לשבוע פוסט בכרטיס העסק שלכם בגוגל לעסק שלי.
*תוכלו לקבל מידע נוסף וטיפים מדליקים לכתיבה נכונה ומניעה לפעולה במאמר שכתבתי אודות כתיבה שיווקית לעסקים עם המון שיטות וטיפים לכתיבה נכונה של פוסטים ומאמרים שיווקיים לעסק שלכם
לשונית מידע על העסק שלכם
בלשונית המידע במסך הניהול של כרטיס העסק שלכם שימו לב כי ישנן מספר אפשרויות להזין מידע חיוני וחשוב אודות העסק שלכם. חשוב למלא את המידע במדויק כך שלא תגרמו לעוגמת נפש לקהל הלקוחות שלכם. כוונתי היא בעיקר לנקודות כמו שעות וימי פתיחת העסק, גישה לנכים, סוגי אמצעי תשלום המתקבלים אצלכם ועוד. הגולשים לוקחים ברצינות רבה את המידע המתקבל בכרטיסי גוגל לעסק ומסתמכים עליו לעיתים גם מבלי להתקשר אליכם בטרם הם מגיעים לבית העסק. לכן חשוב מאוד שהמידע שם יהיה מעודכן ונכון. דבר נוסף שאני ממליץ הוא למלא בנדיבות את טקסט אודות העסק שלכם בלשונית המידע ולהטמיע בו מספר ביטויי מפתח רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם, זה אף פעם לא יזי' כל עוד זה נעשה בהיגיון ותוך התחשבות ביצירת קטע אודות מעניין וקריא לגולשים.
ביקורות
חלק הביקורות הוא אולי החלק הכי חשוב בכל לשוניות הניהול בממשק שלכם בגוגל לעסק שלי. הביקורות נצפות ונקראות על ידי כל גולש שמגיע לכרטיס העסק שלכם בגוגל. חישבו רגע על עצמכם, האם הזמנתם לאחרונה טיסה, חופשה, מוצר באמזון או כל שירות אחר מבלי להסתכל על הביקורות שנכתבו על המוצר? אין מצב. ככה בדיוק תתיחסו לביקורות בכרטיס העסק שלכם בגוגל. המלצתי היא ממש "לעבוד" בזה, הפיצו את הקישור עמוד העסקי שלכם בגוגל, בקשו מלקוחות מרוצים להגיב ולכתוב ביקורת חיובית על חווית השירות בעסק שלכם וכן, אפשר גם לבקש מקולגות, חברים ובני משפחה לפרגן ולכתוב ביקורת טובה בכרטיס העסק שלכם כדי להגדיל את כמות הביקורות לפחות בהתחלה.
אז כדי שיהיה לכם ממש קל מצאתי עבורכם אתר שמייצר עבורכם לינק ישיר לכתיבת ביקורת על העסק שלכם בגוגל, זה הלינק > https://whitespark.ca/google-review-link-generator/
מה שצריך כאן לעשות הוא מאוד פשוט, לוחצים על הלינק, מוצאים את העסק שלכם במפות גוגל על ידי חיפוש קצר ובאופן מיידי אתם מקבלי לינק אותו תוכלו להפיץ ולשלוח ללקוחות כדי שיכתבו ביקורת על העסק שלכם. הפיצו את הלינק הזה בכל דרך אפשרית, ווטסאפ, מייל, סמסים, בעסק עצמו בצורה פיזית ועוד. ככל שיהיו יותר ביקורות חיוביות לעסק שלכם כך יעלה הסיכוי לקבל יותר פניות וטלפונים לבית העסק.
תמונות בכרטיס גוגל מיי ביזנס
גם נושא התמונות הוא מאוד מהותי להצלחת הפרופיל שלכם בגוגל לעסק שלי.
הרעיון הוא פשוט, גולשים מאוד אוהבים לראות תמונות של עסק או מוצר בטרם הם מחליטים אם להגיע אליכם. לכן, כדאי להעלות בצורה מרוכזת וקבועה תמונות רלוונטיות לעמוד העסק שלכם בגוגל מיי ביזנס. שימו לב כי העלאת תמונות לפרופיל העסק שלכם היא העלאת תמונה בלבד ולא העלאת פוסט. פוסטים נמחקים לאחר מספר ימים ולא נשארים באוויר (לכן אני ממלית להעלות בכל שבוע פוסט חדש) ואילו תמונות שעולות לפרופיל העסק שלכם דרך לשונית תמונות נשארות שם לתמיד. בכל הפרופילים שאני מנהל בגוגל לעסק שלי אני מוצא כי התמונות בפרופיל זוכות לאלפי צפיות בחודש עקב העניין הרב שיש ללקוחות פוטנציאליים פשוט לצפות בתמונות ולהבין האם כדאי להם בכלל ליצור קשר עם בית העסק.
לשונית שירותים
לשונית זו רלוונטית לכל מי שמוכר שירותים או מוצרים עם מחיר ספציפי וקבוע. הרעיון הוא ממש לבנות סוכ של חנות קטנה עם תפריט של מוצרים ומחירים. כמובן שניהול יומיומי כאן הוא פחות רלוונטי שכן ברגע שמקימים את כל המוצרים והמחירים עבודת התחזוק היא מינימלית לחלוטין. במידה ויש לכם תמחור מסודר וקבוע לכל המוצרים שלכם אתם תמצאו את הלשונית הזו יעילה במיוחד עבורכם.
אתר בגוגל לעסק שלי
כפי שסקרתי בתחילת המאמר, ישנה אפשרות לבנות אתר אינטרנט, טוב נו סוג של מיני סייט פשוט מאוד, דרך הממשק של גוגל לעסק שלי. האפשרות הזו זמינה לכל החשבונות והיא מאוד נחמדה למי שאין לו אתר אינטרנט ורוצה לבנות משהו חינמי ופשוט בכוחות עצמו. פשוט לחצו על לשונית אתר והתחילו לבנות ולעצב את האתר שלכם בגוגל, זה כזה פשוט.
(אם בכל זאת תרצו לבנות אתר רציני ושווה יותר לעסק שלכם, אנחנו בחברה עוסקים בבניית אתרים לעסקים ונשמח לסייע ולייעץ לכם ללא עלות).
ניהול משתמשים
אז הנקודה האחרונה בכל הקשור לניהול החשבון שלכם היא כמובן ניהול המשתמשים. כפי שכתבתי בתחילה, קשה מאוד לאתר ולהבין מי מנהל את פרופיל העסק שלכם בגוגל מיי ביזנס ובמידה ואתם לא מנהלים את החשבון שלכם ומוגדרים בו כבעלים, צפויות לכם לא מעט בעיות בניהול הכרטיס שלכם בגוגל לעסק שלי. ההמלצה כאן היא סופר פשוטה, הקפידו להיות מוגדרים תמיד כבעלים של הכרטיס שלכם בגוגל ובמידה ואתם נותנים למישהו (חבר \ עובד \ סוכנות פרסום) לנהל עבורכם את הכרטיסף תנו לו גישה ברמת מינהל ולא יותר מכך.
אז מה היה לנו כאן?
הבנו שגוגל לעסק שלי היא פלטפורמה חינמית, קלה ופשוטה לתפעול. עם כל הפשטות שלה היא עדיין חשובה מאוד לעסקים שרוצים להתברג גבוה בחיפושים שונים בגוגל ולהציג מגוון של תמונות, פוסטים ואפשרויות התקשרות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. פרסום בגוגל לעסק שלי בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו פרסום בפייסבוק או פרסום ביוטיוב הוא לפחות כרגע די בחיתולים שלו, האפשרויות עדיין לא מגוונות מספיק ואני מאמין שבחודשים הקרובים הפלטפורמה תמשיך ותתפתח ויתווספו פיצ'רים נוספים.
הקפידו לאמת את הבעלות שלכם על הפרופיל העסקי שלכם בגוגל מיי ביזנס וזכרו מאיזה מייל אתם מנהלים ומתחברים לחשבון.
העלו באופן קבוע פוסטים מעניינים ורלוונטיים בפרופיל שלכם, העלו אחת לשבועיים תמונות חדשות של העסק שלכם דרך לשונית תמונות והעשירו את המידע אודות העסק שלכם באמצעות לשונית מידע.
בקשו מלקוחות באופן קבוע לכתוב ביקורות וחוות דעת על העסק שלכם כדי ליצור תדמית חזקה וחיובית לעסק שלכם כבר במסך החיפוש הראשוני בגוגל.
התייחסו ברצינות לפלטפרומה הזו, הכניסו אותה כחלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי שלכם בעסק ותוכלו לקבל תוצאות מעולות והכל…. בחינם!
שיהיה בהצלחה (-