פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הפך בשנים האחרונות למנוע צמיחה מדהים לעסקים וחברות בארץ ובעולם. יש לכך המון סיבות אבל הסיבה העיקרית היא העובדה שמערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת כיום למפרסמים גישה למידע רב ערך שמתורגם לקמפיינים סופר מדויקים.

נגן וידאו

שיווק בפייסבוק וקידום ממומן

מה זה בכלל?

פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר למפרסמים להגיע לקהלי יעד מדויקים בכל מקום בעולם על פי מגוון רחב של חיתוכים והצלבות.
פייסבוק אוספת כמויות עצומות של מידע על המשתמשים שלה – החל מנתונים דמוגרפיים, גיאוגרפיים, התנהגות צרכנית, הרגלי גלישה, מיקום גיאוגרפי ועוד. כל הנתונים הללו נכנסים למערכת הפרסום של פייסבוק ומאפשרים לכל עסק או מנהל קמפיינים להגיע לאותם קהלים ולפרסם בצורה ממומנת.
למעשה, אנו משלמים לפייסבוק עבור חשיפות לקהלי יעד מוגדרים ומדויקים. ככל שנרצה להיחשף ליותר קהלים כך נצטרך לשלם יותר כסף לפייסבוק בעבור אותן חשיפות.
אבל, המשימה הזו של קידום עסקים בפייסבוק היא לא כזו פשוטה, כדי להגיע לקהלים המדויקים ביותר עבור העסק שלכם דרושים מומחיות והמון ניסיון. ניהול קמפיינים בפייסבוק הופך למוצלח בעיקר כאשר מנהל הקמפיינים יודע מה הוא עושה ופועל על בסיס ניסיון ויכולת מקצועית גבוהה.

ניתן לקבל מידע נוסף על פרסום ממומן בפייסבוק באתר הרשמי של פייסבוק לעסקים.

פרסום ממומן בפייסבוק

השיטה שלנו להצלחה

פרסום עסקים בפייסבוק היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע טכני וניסיון רב, אבל אם עושים את זה נכון מגיעים לתוצאות מדהימות.
ב-12 השנים האחרונות ניהלנו אלפי קמפיינים עבור לקוחותינו ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם.
אנו מומחים בהשגת תוצאות מקסימליות ללקוחות שלנו באמצעות שיווק נכון ומדויק בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות..
בכל הקשור לשיווק ברשתות חברתיות, צברנו ניסיון רב בעולמות תוכן קשים, מורכבים ומאתגרים כמו נדל"ן, לימודים, בעלי מקצוע, אקדמיה וקורסים, קמעונאות ועוד.
המתכון שלנו לקמפיין מנצח בפייסבוק כולל הרבה מרכיבים (חלקם סודיים לגמרי) אבל בהחלט אפשר למנות כאן את הצעדים שלנו בדרך להצלחה שלכם בקמפיינים בפייסבוק.

מחקר וניתוח

בשלב הראשון אנו חוקרים את הסביבה העסקית שלכם ושואלים הרבה שאלות כמו:
– מי קהל היעד שלכם והיכן הוא נמצא
– מיהם המתחרים שלכם ומה הם עושים טוב ופחות טוב בשיווק שלהם
– מה מעניין את קהל היעד שלכם ומה מניע אותו לפעולה
– איך נראה המוצר והשירות שלכם ומה חושב עליו קהל היעד שלכם
– לאחר שענינו על כל השאלות הללו אנו מוציאים מסמך איךיון מסודר וממנו יוצאים לגיבוש אסטרטגיה.

גיבוש אסטרטגיה לשיווק בפייסבוק

בשלה זה אנו לוקחים את כל המסקנות שלנו משלב המחקר והניתוח ומייצרים עבורכם אסטרטגיה מנצחת לפרסום ממומן בפייסבוק.
במסמך האסטרטגי אנו מתייחסים לעלויות הצפויות בפרסום הממומן שלכם בפייסבוק, התקציב השיווקי הרצוי לפלטפורמות השונות, סוגי המסרים ותחומי העניין שמניעים את קהל היעד שלכם, צורת הפנייה לקהל היעד וכדומה.
אנחנו אף פעם לא מתחילים קמפיין ממומן בפייסבוק מבלי לגבש אסטרטגיה בהירה, ברורה וכזו שאנו יודעים שתעבוד לאורך זמן ולטווח רחוק.
בסופו של דבר המטרה שלנו היא להגיע יחד אתכם להגשמת היעדים והמטרות, בין אם זה מכירות, לידים או תנועה לאתר האינטרנט שלכם.

חשוב לשים לב כי עוולם הפרסום מתחלק לשתיים: יש את עולם התוכן והוא ניהול עמוד פייסבוק עסקי עם כל התכנים, הפוסטים והדברים שבאים יחד עם התחזוק השוטף של העמוד. מצד שני יש את כל עולם הקמפיינים שהוא קידום ממומן בפייסבוק שמצריך הקצאת תקציב קבוע יחד עם מטרות ויעדים שיוגדרו בשלב האסטרטגיה.

שלב הטקטיקה

בשלב זה אנו מייצרים עבורכם טקטיקה מסודרת וברורה שעונה על כל מה שהוגדר במסמך האסטרטגיה.
אנו מגדירים עבורכם במסמך זה:
– מטרות ויעדים מדידים
– מסרים מוכנים לתחילת הקמפיין
– קו פרסומי אופציונלי לפייסבוק או לפרסום באינסטגרם
– המלצות למיקומי מודעות מוצלחים בקמפיין הפייסבוק שלכם
– סוגי הקמפיינים המומלצים עבורכם בפייסבוק
– קונספט עיצובי שמכין עבורכם צוות הסטודיו לעיצוב גרפי

אנו למעשה מוציאים אל הפועל את כל הרעיונות והחשיבה האסטרטגית ויחד אתכם מתחילים את המסע אל עבר השגת היעדים והמטרות שלכם בפרסום ממומן בפייסבוק.

אופטימיזציה וניהול שוטף

אחד הדברים המהותיים להצלחה בניהול הקמפיינים שלכם בפייסבוק הוא מידת תשומת הלב המושקעת במהלך הדרך לאחר שהקמפיין כבר באוויר ופועל. שלב זה הוא שלב קריטי שכן כאן באים לידי ביטוי הניסיון והידע של מנהל הקמפיינים שלכם – כל האפשרויות לשיפור התוצאות, זיהוי בעיות ותקלות וכמובן הורדת העלויות שלכם – תלויה במידה רבה ברמת המומחיות של מנהל הקמפיינים שלכם.
אצלנו בחברה תהליך האופטימיזציה לכל קמפיין ולקוח הוא סדור וקבוע, בזה אנחנו לא מתפשרים. לכל אורך הקמפיין נמצא אתכם בקשר מנהל קמפיינים מומחה ובעל ניסיון מטעמנו. אנו בודקים בכל יום את הקמפיינים של הלקוחות שלנו ונמצאים עם האצבע על הדופק לגבי כל נתוני הקמפיין.
המטרה שלנו בשלב זה היא למקסם את תוצאות הקמפיין ולפעול על בסיס הניסיון הרב שצברנו ולהוריד את העלות כך שתקבלו יותר תוצאות ותשלמו כמה שפחות עבור התוצאות שמתקבלות מפייסבוק.

מסקנות וניתוח התוצאות

בסיומו של כל מהלך פרסומי וקמפיין ממומן בפייסבוק אנו מגבשים מסמך מסודר של מסקנות להמשך, ניתוח מדויק של התוצאות ומנתחים יחד אתכם את כל האלמנטים שעבדו יותר ופחות בקמפיין שלכם.
המטרה שלנו היא כמובן להראות לכם את כל הנתונים בצורה שקופה בכדי שגם אתם תוכלו להבין מה המסרים והמודעות שהניעו את הקהל שלכם.
בשלב הניתוח הסופי חשוב לנו להבין מי הקהל שהגיב טוב יותר למודעות שלכם, באילו אזורים בארץ הקמפיין עבד טוב יותר, מאיזה מיקום מודעה הגיעו יותר לידים, האם המודעות שעבדו טוב יותר היו תמונות או סרטונים וכן הלאה.

אנו שמים דגש על בניית קמפיין איכותי מכייון שקמפיין איכותי מביא לעלויות נמוכות ולתוצאות רבות יותר בעבור כל שקל שהלקוחות שלנו משקיעים בפרסום בפייסבוק.

רוצה לקבל

ייעוץ חינם ממומחה לפרסום בפייסבוק?

מה ההבדל בין פרסום ממומן בפייסבוק לניהול תוכן?

פרסום בפייסבוק הוא שם כולל למגוון שיטות וטקטיקות לקידום עסקים ומוצרים ברשת החברתית הפופולארית בעולם. כשאנחנו מדברים על פרסום בפייסבוק הנושא מתחלק בעיקר לשני עולמות: פרסום ממומן בפייסבוק וניהול תוכן בפייסבוק. אז מה ההבדל ביניהן?

פרסום ממומן בפייסבוק הוא למעשה קידום של מוצרים ושירותים בצורה ממומנת על ידי תשלום למערכת הפרסום של פייסבוק. השיטה הזו (במידה ויודעים להפעיל את המערכת ברמה נאותה. כאן תמצאו מידע והדרכה על קמפיין פייסבוק מוצלח) יכולה לתת תוצאות מצוינות ומהירות לעסקים.

ניהול תוכן בפייסבוק הוא למעשה ניהול של עמוד עסק בפייסבוק והוא כולל פוסטים, קופירייטינג, סרטונים, שידורי לייב וכדומה. ניהול תוכן בפייסבוק הוא הפוסטים שאנחנו מעלים בכל שבוע, החשיפה האורגנית שאנחנו מקבלים על הפוסטים שלנו, קראייטיב שאנחנו חושבים עליו וכדומה.

אז מה מתאים לכם?

האמת היא שאם אנחנו רוצים לצמוח ולפרוץ את תקרת הכוכית בעסק שלנו, אנחנו כנראה נצטרך לעשות שימוש בשתי הטקטיקות, גם פרסום ממומן וגם ניהול תוכן. חשוב להבין שאת הייעוד המרכזי של כל טקטיקה:

פרסום ממומן יודע להביא תוצאות מיידיות ומהירות כמו לקוחות מתעניינים בקמפיין לידים, מכירות באתר וכדומה. ניהול תוכן בפייסבוק נחשב לטקטיקה שתביא פחות תוצאות בטווח המיידי אבל היא תעשה עבודה מצויינת ברמת המיתוג, מיצוב העסק ויצירת שיח וקהילה סביב המותג שלכם. לעיתים עסקים רבים מעדיפים להתרכז בתוצאות מיידיות ולא להשקיע בניהול תוכן איכותי בעמוד הפייסבוק שלהם. אנו מאמינים כי זו טעות ותוכן בעמוד הפייסבוק הוא דבר מרכזי לעסק שרוצה לצמוח ולגדול. כמובן שלכל עסק יש את האיפיון שלו ואת התוכן המתאים עבורו אבל אם ננסה לנסח זאת באופן רוחבי לרוב העסקים בישראל, מומלת לעשות שימוש גם בניהול תוכן איכותי וגם להשקיע כסף בפרסום ממומן.

פרסום ממומן בפייסבוק – האם זה מתאים לי?

זו שאלה שאנחנו מקבלים כמעט כל יום מבעלי עסקים ויזמים שאינם בטוחים שפרסום ממומן בפייסבוק זו טקטיקה שמתאימה עבורם. אז אנחנו שוב נניח הנחה רוחבית לגבי פרסום בפייסבוק לעסקים, טקטיקה שעושה שימוש בפרסום ממומן בפייסבוק מתאימה לכל עסק. תמהיל הקמפיינים וגובה התקציב ישתנה בהחלט בין עסק לעסק אך בהחלט פרסום מומן בפייסבוק מתאים לכל עסק.

אם נחלק את העסקים בצורה גסה נראה שיש מספר סוגים של עסקים: 

עסקים שעובדים על לידים ולקוחות מתעניינים – מאמנים, מטפלים, סוכנות רכב, נדל"ן ועוד ועוד. לקוחות בסגנון הזה מתאימים לפרסום ממומן בפייסבוק שכן ניתן לייצר לידים בקלות רבה באמצעות פייסבוק אך רק באמצעות פרסום ממומן ופחות באמצעות פרסום אורגני בפייסבוק.

חנויות אינטרנטיות גם הן מתאימות בצורה מושלמת לפרסום ממומן בפייסבוק שכן אפשרויות הפילוח והטירגוט בפייסבוק הן מדהימום ומאפשרות להגיע לקונים חמים ולקוחות פוטנציאליים בפייסבוק בלחיצת כפתור. גם אפשרויות מתקדמות של רימרקטינג דינמי ומעקב אחרי גולשים הן אפשרויות פופולאריות בפייסבוק לעסקים שרוצים להגדיל את מחזור המכירות בחנות האינטרנטית שלהם.

בהחלט ישנו סוג נוסף של עסקים שאיננו זקוק לפרסום ממומן בפייסבוק בצורה מהותית כמו: חברות B2B, שירותים מיידיים (לוכד נחשים, אינסטלטור וכדומה) ועוד. לחברות שכאלו ההמלצה היא לתת לפרסום הממומן בפייסבוק נתח קטן של 10% מעוגת הפרסום לטובת חיזוק התדמית, מיצוב ורימרקטינג לאלו שביקרו באתר האינטרנט של החברה. 

מתלבט\ת אם

קידום בפייסבוק מתאים לעסק שלך?

מהם סוגי הנכסים העומדים לרשותנו בפרסום בפייסבוק?

כשעושים שיווק בפייסבוק ניתן לעשות במגוון רחב של כלים ונכסים. חשוב לעמוד על ההבדלים בכלים השונים בפייסבוק.

פרופיל אישי – כדי שנוכל לפרסם בפייסבוק חובה שיהיה לנו פרופיל אישי בפייסבוק. זה הבסיס לתחילת הפעילות שלנו בפייסבוק. כן, גם אם לא בא לכם להיות פעילים ברמה האישית בפייסבוק ואתם לא רוצים להחזיק פרופיל פרטי, אין ברירה, כדי לעסוק בפרסום בפייסבוק אתם חייבים פרופיל אישי.

קבוצת פייסבוק – קבוצת פייסבוק נועדה ליצירת קשר בין אנשים שלהם יש תחום עניין משותף. לדוגמא: תושבי כפר יונה, או אימהות מבשלות הן דוגמאות מצוינות לתחום עניין שמצריך הקמת קבוצת פייסבוק משותפת. בקבוצת הפייסבוק בדרך כלל יכולים כל המשתמשים להעלות פוסטים, שאלות ותכנים. הרעיון המרכזי הוא לחבר בין אנשים רבים על בסיס תחום עניין משותף כאשר הפעילות כולה בקבוצה תהיה בדרך כלל סביב נושא הקבוצה. מנהלי הקבוצה יכולים לקבוע כי השיח בקבוצה יוגבל לתחומים מסוימים, למחוק פוסטים, להסיר חברים ולמעשה מגוון רחב של פעולות הנותנות להם שליטה מוחלטת בנעשה בקבוצה.

עמוד עסקי בפייסבוק – העמוד העסקי הוא המקום אליו יועלו כל התכנים שלנו, פוסטים, סרטונים, תמונות ועוד. שימו לב, עמוד הפייסבוק איננו המקום שדרכו עושים את הקידום הממומן אלא רק המקום שאליו עולה התוכן. את הקידום הממומן בפייסבוק ואת הקמפיינים אנחנו מוציאים ממקום אחר.

חשבון מודעות בפייסבוק – מכאן אנו מוציאים את הקמפיינים הממומנים שלנו. בחשבון המודעות נמצאים הקהלים, אמצעי התשלום, קמפיינים, סטטיסטיקות, פיקסל וכדומה. נכס זה חשוב במיוחד שכן כל המידע שנצבר בחשבון יסייע לנו לקבל החלטות משוכלות יותר בהמשך הדרך לגבי קהלים מומלצים, מודעות שהביאו תוצאות טובות יותר וכדומה.

ביזנס מנג'ר – זו הפלטפורמה של פייסבוק שנועדה לעזור לנו לנהל מספר נכסים של פייסבוק תחת מקום אחד. ביזנס מנג'ר מאפשר לנו לנהל מספר רב של נכסים כמו: עמודים עסקיים, חשבונות מודעות, עובדים, שיתופי פעולה, חשבונות אינסטגרם וכדומה. כיום מומלץ מאוד שיהיה לנו ביזנס מנג'ר ותחתיות יהיו מאוגדים כל הנכסים של העסק שלנו בפייסבוק. חשוב לזכור כי הביזנס מנג'ר חייב להיות שלנו ובבעלותנו ולא בבעלות סוכנות פרסום כזו או אחרת.

רוצים

שננהל עבורכם

את מערך הפרסום בפייסבוק?

צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ לכם לגבי קידום בפייסבוק
 ולעזור לכם להגשים את המטרות והיעדים שלכם בפייסבוק.
פשוט השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס המצורף
 ואחד ממומחי הפרסום שלנו יחזור אליכם לשיחת ייעוץ מקצועית בנוגע לשיווק בפייסבוק, 
 ללא עלות וללא התחייבות.

אז קדימה למה אתם מחכים?