קמפיין לידים בפייסבוק – טיפים חשובים!

Web development. Project team of engineers for website create. Webpage building. UI UX design. Characters on a concept. Web agency. Template for programmer or designer. Vector illustration.

טיפים לקמפיין לידים מוצלח בפייסבוק

קמפיין לידים בפייסבוק הפך בחודשים האחרונים לקמפיין היעיל והמרכזי ביותר (לפחות אצלי ואצל הלקוחות שלי) לכל מי שמעוניין לגייס לידים חמים לעסק שלו באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק.

אז לפני שנעבור על הטיפים שלי לקמפיין לידים מוצלח, בואו נתחיל מהבייסיק, מה זה בכלל ליד LEAD?

ליד זה בעצם לקוח שפונה אלינו בכדי שנחזור אליו וניתן לו פרטים נוספים. כמעט כל עסק זקוק לאספקת לידים שוטפת ויציבה בכדי לייצר יותר עסקאות ולהגדיל את מחזור המכירות. עולם הלידים נפוץ בעיקר בתחומי הנדל"ן, הביטוח, רפואה, רכב ועוד.

מה זה קמפיין לידים בפייסבוק?

קמפיין לידים בפייסבוק lead generation facebook זה קמפיין שמבוסס על טופס לידי פנימי בפייסבוק שפשוט מושך את כל הפרטים של משתמש הפייסבוק ושולח אותם למפרסם.

בדרך הזו אנחנו מייצרים לידים באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק וחוסכים מהגולש את הטרחה שבהקלדה של השם והפרטים שלו. כל מה שהגולש צריך לעשות זה ללחוץ על כפתור האישור והפרטים שלו נשלחים אוטומטית למפרסם.

הטיפים שלי:

  1. שאלו שאלות בטופס לידים והפעילו את הקהל
  2. קחו עוד כמה פרטים מהגולש – הוא ממילא לא צריך להקליד אותם
  3. החליפו את התמונה או שדרגו אותה בטופס הלידים – חזקו אצל הלקוח את ההחלטה להשאיר פרטים
  4. השתמשו במסך INTRO כדי לתת עוד קצת מידע וחשק להשאיר פרטים
  5. תרגמו את הטופס בצורה מדויקת
  6. אל תזלזלו בכפתור הסופי לאחר השארת הפרטים
  7. ערכו את הטקסט בעמוד התודה של הטופס לאחר השארת פרטים
  8. חברו את הטופס שלכם לאחד משירותי האוטומציה – בגלל שהשארת הפרטים היא מאוד מהירה ולא מצריכה מאמץ – חשוב לחזק את הקשר עם הגולש עד שנציגי המכירות יחזרו אליו
  9. צרו קהל מותאם אישית על בסיס מעורבות של כל אלו שלחצו על הטופס ולא השאירו פרטים – כמובן שמומלץ מאוד גם ליצור קהל דומה לאלו שלחצו על המודעה
  10. השתדלו להריץ קמפיין לידים ללקוחות שכבר מכירים את המותג – בדרך כלל קהלים של רימרקטינג שביקרו בעמוד נחיתה, כאלו שהיו מעורבים בעמוד או כאלו שצפו בסרטון. זה יבטיח אחוז המרה גבוה יותר.
  11. בהגדרות טופס הלידים שלכם – הקפידו לפתוח את האפשרות לשיתוף הטופס כך שתוכלו לייצר לידים גם באמצעים אורגניים, שיתופים בקבוצות ואפילו להעלות את הטופס כפוסט בעמוד הפייסבוק שלכם.

מעבר לקמפיין לידים בפייסבוק ישנן עוד מגוון אפשרויות לפרסום מוצלח בפייסבוק כמו קידום פוסטים, פעילות אינטרקטיבית או הגרלה לעוקבים שלך, על כל אלו ניתן לקרוא בבלוג שלי בכתבות נוספות. 

בכל מקרה, שיהיה לך המון בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם...